کد خبر: ۷۴۸۳۳۹
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۸
تعداد بازدید: ۱۵۲
امیر تقی‌خانی خبر داد؛
سخنگوی ارتش از از خرید و واگذاری ۲۰۰ کانکس مسکونی توسط ارتش به مردم زلزله زده خبر داد.
خرید و واگذاری ۲۰۰ کانکس مسکونی توسط ارتش برای مردم زلزله‌زده

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، امیر تقی‌خانی در گفت‌وگو با پایگاه اطلاع رسانی ارتش گفت: علاوه بر استمرار عملیات امدادرسانی در حوزه های پزشکی، بهداشتی و مهندسی در مناطق زلزله زده توسط یکان های ارتش؛ تعداد ۲۰۰ دستگاه کانکس مسکونی توسط ارتش جمهوری اسلامی ایران خریداری و به مردم شریف منطقه سرپل ذهاب اهدا گردید.

وی تصریح کرد: این کانکس ها در ۴۸ ساعت گذشته به پادگان ابوذر در غرب کشور حمل شده و پس از تایید بنیاد مسکن در محل های مورد نظر برای مردم آسیب دیده نصب خواهد شد.

سخنگوی ارتش افزود: در حال حاضر ۱۸۸ دستگاه به پادگان ابوذر منتقل شده و ۱۲ دستگاه دیگر نیز در حال انتقال به این پادگان می باشد. همچنین عملیات زیرسازی و تسطیح مناطق مورد نظر برای نصب کانکس ها نیز همزمان در حال اجرا است و امیدواریم این اقدام کمک مختصری در رفع نگرانی های اسکان موقت مردم عزیز بویژه در شرایط فعلی جوی داشته باشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: