کد خبر: ۷۴۸۲۷۰
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۲
تعداد بازدید: ۴۴۷
پارس جم یکی از مهره‌های کلیدی خودش را مقابل پرسپولیس در اختیار ندارد.
خبر بد برای پارس جم در آستانه دیدار با پرسپولیسبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،حساس‌ترین دیدار هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر جدال میان دو تیم پارس جم و پرسپولیس است که تقابل دو تیم بالای جدول و تعیین کننده صدرنشین جدول خواهد بود که نتیجه آن در قهرمانی نیم فصل نقش بسزایی خواهد داشت.

 

این دیدرا با میزبانی پارس جم برگزار می‌شود و شاگردان تارتار در حالی به مصاف پرسپولیس می‌روند که با یک بدشانسی بزرگ روبرو شده و آنهم نداشتن احتمالی ستاره‌شان در ترکیب اصلی است.


امید سینک، هافبک پارس جم که یکی از کلیدی‌ترین مهره‌های این تیم محسوب می‌شود، مدتی است که با مصدومیت دست و پنجه نرم می‌کندو با وجود تلاش پزشکان باشگاه تا این لحظه خبر خوشحال‌ کننده‌ای در مورد بهبودی و رسیدنش به بازی وجود ندارد.


بدین ترتیب به احتمال زیاد پارسی‌ها بدون حضور سینک باید محیای رویارویی با سرخپوشان پایتخت شوند و عدم حضور این بازیکن بدشانسی بزرگی برای تارتار محسوب می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: