کد خبر: ۷۴۷۹۶۴
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۶
تعداد بازدید: ۲۵۱
«ممکن است ناطق بتواند بعضی از اصولگرایان همانند آقای باهنر و جامعه اسلامی مهندسین را جذب کند ولی همه طیف‌های اصولگرایی نظر مساعدی در مورد وی ندارند. آباداگران، پایداری و جامعه زینب اصلا نظر موافقی نسبت به وی ندارند. متعادل‌های اصولگرا نیز وی را قبول ندارند یعنی ناطق نوری در سنی نیست که بتواند این مسئولیت را قبول کند و شان وی این است که راهنمایی و ارشاد کند. زمان برای وارد گود شدن وی گذشته و دیر شده است.»
عضو جبهه پایداری: زمان ناطق نوری گذشته استمحمد‌جواد ابطحی، نماینده مجلس و عضو جبهه پایداری در مورد  احتمال بازگشت ناطق نوری به جامعه اصولگرایی گفت: «ناطق نوری و مانند آقای ناطق نوری یعنی مشایخ و پیشکسوتان از هر دو جناح باید صحنه را برای جوان‌ترها خالی کنند.

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایسنا،  عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس ادامه داد: زمانی به آقای بادامچیان در حزب موتلفه این را گفتم که با این روش نمی‌توانید موتلفه را ادامه دهید. عین شوروی که تعدادی بازنشسته و کهنسال که از آنها گورباچف به وجود آمد.



نماینده مردم خمینی‌شهر در خانه ملت خاطر نشان کرد: اگر آقایان بخواهند موقعیت شان را حفظ کنند باید میدان را به جوانان بدهند البته آقای ناطق نوری نیز میلی برای حضور در صحنه ندارد و البته خودش می‌داند در جامعه اصولگرایی با توجه به موضع‌گیری‌های که قبلا داشته و دارد نمی‌تواند محوری برای جذب همه اصولگرایان باشد. ممکن است ناطق بتواند بعضی از اصولگرایان همانند آقای باهنر و جامعه اسلامی مهندسین را جذب کند ولی همه طیف‌های اصولگرایی نظر مساعدی در مورد وی ندارند. آباداگران، پایداری و جامعه زینب اصلا نظر موافقی نسبت به وی ندارند. متعادل‌های اصولگرا نیز وی را قبول ندارند یعنی ناطق نوری در سنی نیست که بتواند این مسئولیت را قبول کند و شان وی این است که راهنمایی و ارشاد کند. زمان برای وارد گود شدن وی گذشته و دیر شده است.»
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: