کد خبر: ۷۴۷۹۵۹
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۶
تعداد بازدید: ۲۷۹
اداره کل هواشناسی استان تهران، کمینه و بیشینه دمای هوای تهران در روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه به ترتیب (9 و 17)، (5 و 14) و (4و 12) درجه سانتیگراد پیش بینی شده است.
کاهش 5 درجه ای دمای هوای تهران در 48 ساعت آیندهاداره کل هواشناسی استان تهران با پیش بینی کاهش 5 درجه ای دمای هوای تهران طی 2روز آینده اعلام کرد: آسمان استان تهران در این مدت نیمه ابری تا ابری و در بعضی ساعات همراه با بارش باران گاهی با رعد برق( به خصوص مناطق شمالی) و وزش باد خواهد بود.

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایرنا، اداره کل هواشناسی استان تهران، کمینه و بیشینه دمای هوای تهران در روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه به ترتیب (9 و 17)، (5 و 14) و (4و 12) درجه سانتیگراد پیش بینی شده است.

بر اساس بررسی و تحلیل آخرین داده ها و نقشه های پیش یابی هواشناسی، طی 2 روز آینده وضعیت جوی استان تهران در ارتفاعات همراه با بارش باران، برف و در بعضی ساعات مه آلود پیش بینی می شود.
همچنین در اواخر وقت روز جمعه گاهی وزش باد شدید به خصوص در مناطق جنوبی و غربی استان پیش بینی می شود.

ایستگاه های فرودگاه مهرآباد، ژئوفیزیک- تهران، شهریار، شمیران- اقدسیه با 17درجه سانتیگراد، فیروزکوه-امین آباد با منفی سه درجه سانتیگراد و آبعلی با صفر درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین و سردترین نقاط استان تهران در 24 ساعت گذشته بودند.

*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: