کد خبر: ۷۴۷۹۴۷
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۶
تعداد بازدید: ۲۱۸
تشویق نشدن مناسب مدیرعامل مستعفی باشگاه پرسپولیس در بازی با پدیده دلیل جالبی داشته است.
پشت پرده شکست پروژه حمایت از طاهری به گزارش خبرداغ ، تشویق نشدن مناسب مدیرعامل مستعفی باشگاه پرسپولیس در بازی با پدیده دلیل جالبی داشته است.

 

در کمپین مجازی که برخی از بوقچی های پرسپولیس به راه انداخته بودند قرار بود در زمان بازی پرسپولیس و پدیده فقط علی اکبر طاهری مدیرعامل مستعفی باشگاه پرسپولیس مورد تشویق قرار بگیرد.

 

 این پروژه اما در این بازی که حدود ۱۸ هزار تماشاگر هم داشت شکست خورد و طاهری فقط در چند دقیقه کوتاه و توسط عده ای از هواداران خاص مورد تشویق قرار گرفت.

 

طبق پیگیری ها از سوی برخی از مسئولان باشگاه پرسپولیس به تعدادی از بوقچی های این باشگاه اولتیماتوم جدی داده شده که طاهری در بازی با پدیده نباید تشویق شود!

 

هر چه که هست شکاف اختلافات مدیریتی در باشگاه پرسپولیس به حدی زیاد شده که بر سر تشویق شدن یا نشدن طاهری جنگ داخلی به راه افتاده است.

نامه

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: