کد خبر: ۷۴۷۵۶۸
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۰
تعداد بازدید: ۲۴۴
علی کریمی چهره محبوب فوتبال ایران در تازه ترین مصاحبه خود، دوباره از فدراسیون فوتبال به خاطر قرارداد تبلیغاتی که دو سال قبل بست و ضرر داد، انتقاد کرد.
علت سکوت کفاشیان مقابل علی کریمی چیست؟به گزارش خبرداغ ، علی کریمی چهره محبوب فوتبال ایران در تازه ترین مصاحبه خود، دوباره از فدراسیون فوتبال به خاطر قرارداد تبلیغاتی که دو سال قبل بست و ضرر داد، انتقاد کرد.

 

او از مهدی تاج رئیس فدراسیون خواست در این زمینه روشنگری کند. علی کریمی با این حال در مصاحبه اش اشاره کرد قرارداد در زمان کفاشیان امضا شده است و به همین دلیل تاج تصور می کند او نباید جواب کریمی را بدهد چراکه در آن زمان مامور مستقیم امضای قرارداد تبلیغات محیطی برای فوتبال نبوده است.

 

علی کفاشیان رئیس سابق فدراسیون فوتبال و معاون اول فعلی تاج اما این روزها سکوت کرده و ترجیح می دهد پاسخ سوالات علی کریمی را ندهد. این خواسته افکار عمومی است که علی کفاشیان یک بار برای همیشه به سوالاتی که علی کریمی درباره قرارداد پرضرری که فدراسیون فوتبال امضا کرد، پاسخ دهد. با وجود تماس های مکرر خبرنگار ما برای گفت و گو با کفاشیان، او تماس هایش را بی پاسخ گذاشت.

جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: