کد خبر: ۷۴۷۵۲۳
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۵
تعداد بازدید: ۲۴۵
رییس مجلس شورای اسلامی در ابتدای نشست علنی مجلس به تشریح جلسه غیرعلنی ۲ ساعت و ۴۵ دقیقه مجلس امروز پرداخت.

بررسی مشکلات کارگران با حضور ربیعی و نوربخش در جلسه‌ای حدوداً ۳ ساعتهبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، علی لاریجانی در ابتدای نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی با اشاره به برگزاری نشست غیرعلنی امروز مجلس با حضور وزیر کار و رییس سازمان تامین اجتماعی اعلام کرد: امروز از ساعت ۸ صبح در یک جلسه غیرعلنی بحث مهمی درمورد وضعیت سازمان تامین اجتماعی داشتیم.

وی در تشریح آن‌چه در این جلسه ۲ ساعت و ۴۵ دقیقه غیرعلنی امروز مجلس مطرح شد، گفت: بحث مهمی که مربوط به کلیت مسائل کارگران کشور است، مطرح شد و باید برای آینده آن‌ها تصمیم‌گیری کنیم تا از این پشتوانه اجتماعی قوی برخوردار شویم.

رییس مجلس شورای اسلامی همچنین خاطرنشان کرد: در این جلسه بررسی و گزارشی جامع ازسوی مرکز پژوهش‌های مجلس با حضور وزیر کار و مسئولان این وزارتخانه و همچنین رییس و مسئولان سازمان تامین اجتماعی ارائه و راه‌‌حل‌هایی درنظر گرفته شد که باید به صورت قانونی مورد بررسی قرار گیرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: