کد خبر: ۷۴۷۴۱۶
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۴
تعداد بازدید: ۲۵۱
مجید جلالی این روزها به یکی از قربانیان افشای مسایل مربوط به جادوگری و خرافه‌گرایی در فوتبال ایران تبدیل شده است.
در حاشیه یک دفاعیه حیرت‌انگیز/ الان باید به شما جایزه بدهیم؟ به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،مجید جلالی این روزها به یکی از قربانیان افشای مسایل مربوط به جادوگری و خرافه‌گرایی در فوتبال ایران تبدیل شده است.

 

بسیاری از کدها در برنامه اخیر نود به آقا مجید بر می‌گشت و همین مساله او را تحت فشار زیادی گذاشته. جلالی در نشست خبری بعد از بازی پیکان و نفت آبادان به دفاع از خودش پرداخت و در حالی که بغض کرده بود، گفت: «در این 20سال فقط یک قهرمانی آوردم؛ آیا رمال‌ها خواب بودند؟» جلالی در حالی این جملات را برای اعلام برائت و دفاع از خودش به زبان آورده که از قضا همین اظهارات می‌تواند دستمایه نقد شدیدتری علیه او باشد. حالا باید از جلالی پرسید با چنین کارنامه ضعیفی چطور سال‌هاست که کار می‌کند و حتی مدعی هدایت تیم ملی کشور هم هست؟

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: