کد خبر: ۷۴۷۳۸۹
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۳
تعداد بازدید: ۱۱۷۴
در گزارشی ماجرای سخنرانی اخیر احمدی نژاد و بست نشینی بقایی در حرم شاه عبدالعظیم در شهرری را "معرکه‌گیری احمدی نژاد و فرقه زنبیلیه" توصیف کرد .
معرکه گیری احمدی نژاد و فرقه زنبیلیهبه گزارش خبرداغ، در گزارشی ماجرای سخنرانی اخیر احمدی نژاد و بست نشینی بقایی در حرم شاه عبدالعظیم در شهرری را "معرکه‌گیری احمدی نژاد و فرقه زنبیلیه" توصیف کرد .

در گزارش میزان آمده است:

  محمود احمدی نژاد، رئیس دولت‌های نهم و دهم که این روز‌ها حلقه نزدیکانش درگیر انواع پرونده‌های قضایی هستند و البته پرونده خودش نیز مفتوح است، دیگر اثری بر خطوط قرمزش باقی نمانده است، وی پیش از این گفته بود رسیدگی به اتهامات و پرونده‌های قضایی اطرافیانش جزء خط قرمزهایش محسوب می‌شود!

احمدی نژاد و حلقه نزدیکانش که این روز‌ها با حرکات عجیب و غریب به فرقه زنبیلیه مشهور شده اند با صحنه سازی‌های مختلف مثل برخی گروهک‌ها در اوایل دهه شصت نقاط شلوغ شهر را شناسایی و از آن برای معرکه گیری‌های خود استفاده می‌کنند یعنی کپی برداری از راه باطل رفته جریان نفاق در ابتدای انقلاب.

از جمله مشکلات عرصه سیاست در کشور ما، معضل «خود- مردم انگاری» و در پی آن، از دست دادن منطق پاسخگویی، استدلال و دفاع از عملکرد شخصی، از سوی معدودی از سیاستمداران است.

به نحوی که برخی متوهمانه تصور می‌کنند، به جای مردم سخن می‌گویند و در نتیجه، صرف «ادعا» به نفع خود و به ضرر دیگران را برای اقناع مخاطب و پذیرش عام کافی نیست.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۸
0
0
بخاطر پرونده هایی که اون زمان از دفتر وزیر اطلاعات برده میترسند و الا الان پیش رفسنجانی بود یه سئوال؟چرا همه رئیس جمهورها بعد از اتمام دوره ریاست جمهوری ضد نظام یا مرتد یا حبس در خانه میشن چه رازی در آن نهفته است؟
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: