کد خبر: ۷۴۷۱۳۴
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۹
تعداد بازدید: ۳۲۹
دروازه بان سابق تیم ملی و استقلال امروز برای کمک به مردم زلزله زده کرمانشاه به این شهر سفر خواهد کرد.
سفر دروازه بان سابق استقلال با خانواده به کرمانشاه برای کمک به مردم زلزله زدهبه گزارش خبرداغ ، دروازه بان سابق تیم ملی و استقلال امروز برای کمک به مردم زلزله زده کرمانشاه به این شهر سفر خواهد کرد.

 

طی روزهای گذشته تعدادی از ورزشکاران و چهره های سرشناس برای کمک به مردم زلزله زده راهی کرمانشاه شدند و امروز نیز قرار است پرویز برومند این کار را انجام بدهد.


دروازه بان سابق استقلال به همراه همسر و خواهر همسر خود سمیه زنگنه که به تازگی در رشته پاورلیفتینگ مدال جهانی کسب کرده قصد دارند با حضور در کرمانشاه کمک های خود را به مردم زلزله زده برسانند.


پیش از این چهره های سرشناسی مثل علی دایی، جواد خیابانی، وزارت ورزش و جوانان، باشگاه های پرسپولیس، استقلال، تراکتورسازی، سپاهان، فولاد و .... برای کمک به مردم زلزله زده اقدام کردند.

جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: