کد خبر: ۷۴۷۱۱۹
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۸
تعداد بازدید: ۳۱۰
فرمانده نیروی زمینی ارتش خبر داد؛
فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به امدادرسانی ارتش از روز اول حادثه به مردم زلزله‌زده، گفت: ارتش با ۵۶ بالگرد به مناطق زلزله زده خدمت می‌کند.
پرواز ۵۶ بالگرد ارتش در مناطق زلزله‌زده

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، امیرحیدری (فرمانده نیروی زمینی ارتش) در گفت‌و‌گو با شبکه خبر صدا وسیما، درباره امدادرسانی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: نیروهای ارتش از روز اول حادثه در منطقه زلزله‌زده حضور پیدا کرد و در خدمت مردم بود.

او افزود: ارتش توسط ۵۶ بالگرد با ۵۵۲ پرواز به همه مناطق آسیب دیده خدمات رسانی کرده است.

امیرحیدری تاکید کرد: خوشبختانه در همان روز اول توانستیم با کمک بالگردها تا ساعت ۴ بعد از ظهر همه مصدومان زلزله‌زده را به مراکز درمانی انتقال دهیم.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به اینکه روستاها و مناطق صعب‌العبور در منطقه وجود داشت، گفت: هوانیروز از امدادرسانی به مناطق صعب‌العبور کوتاه نیامد و در مناطقی که خودرو نمی‌توانست امدادرسانی کند توسط بالگرد به شکل هوایی به مردم امدادرسانی شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: