کد خبر: ۷۴۷۰۰۹
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۳
تعداد بازدید: ۳۲۸
هافبک با تجربه پیکان از شرایط تیمش و تساوی در هفته دوازدهم می‌گوید.
برخی مدیران استقلال دوست دارند کار را عشایری حل کنند/ دوست ندارم از تیم محبوبم شکایت کنمبه گزارش خبرداغ،علی حمودی درخصوص تساوی مقابل صنعت نفت اظهار داشت: 90 دقیقه سوار بر بازی بودیم و خیلی موقعیت های گل زیادی داشتیم. دو سه پنالتی برای ما گرفته نشد. خیلی بهتر از صنعت نفت بازی کردیم.

 

او در مورد طلبش از استقلال گفت: 4  سال است از استقلال رفته ام و شکایت هم نکرده ام. نامه داده ام؛ اما کسی به من زنگ نزده است. هنوز حکم من صادر نشده است و دوست دارم موضوع را حل کنیم تا کار به شکایت نکشد.

 

مدافع پیکان در پاسخ به این سوال که آیا ممکن است از استقلال شکایت هم گفت: چون تیم سابقم است، شکایت نمی کنم؛ ولی دوست دارم مدیران مردانگی کنند و با ما به توافق برسند. نمی دانم چرا بعضی از مدیران دوست دارند کار را عشایری حل کنند و همه چیز را ماست مالی کنند. بازیکن وقتی از شما پول می خواهد باید با او مذاکره کنید نه این که کار به afc کشیده شود و دوباره یک تیم محروم شود.

 

حمودی در پایان گفت: قرارداد معقول ببندید تا کار به شکایت کشیده نشود. اول فصل بگویید اینقدر داریم و اینقدر می‌توانیم بدهیم نه این که 2 میلیارد قرارداد ببندید و آخرش 500 میلیون بدهید. این کارها واقعا درست نیست.

 

ایلنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: