کد خبر: ۷۴۶۸۸۰
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۰
تعداد بازدید: ۲۰۱
معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از آسیب دو بیمارستان سرپل‌ ذهاب و فاز توسعه بیمارستان اسلام آبادغرب در زلزله اخیر خبر داد.

خسارت 200 میلیاردی دو بیمارستان در اسلام آبادغرببه گزارش خبرداغ،دکتر قباد محمدی در گفت وگو باایسنا، اظهار کرد: متاسفانه به دنبال زلزله اخیر دو بیمارستان سرپل ذهاب و فاز توسعه بیمارستان اسلام آبادغرب آسیب جدی دیدند.

وی افزود: بیمارستان 96 تختخوابی سرپل ذهاب به لحاظ ظاهری 30 درصد آسیب دیده، اما از آنجا که سازه ساختمان دچار آسیب شده قابل استفاده نیست.

محمدی تصریح کرد: متاسفانه در این زلزله فاز توسعه 120 تختخوابی بیمارستان اسلام آبادغرب نیز که امسال به بهره برداری رسیده دچار آسیب شده است، بطوری‌که فعلا قابل استفاده نیست و سازه آن خسارت دیده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با بیان اینکه دانشگاه در مراجع قضایی طرح شکایت کرده است، گفت: جای تاسف است که بیمارستان تازه تاسیس که باید امن ترین جای یک شهر باشد، پیش از همه ساختمان‌های شهر در زلزله دچار آسیب شود و به همین علت از پیمانکار پروژه شکایت کردیم.

محمدی همچنین با اشاره به آسیب مراکز بهداشتی در سه شهرستان سرپل ذهاب، ثلاث باباجانی و اسلام آبادغرب گفت: خوابگاه‌های دانشگاه نیز در کرمانشاه دچار خسارت جزیی شدند.

وی برآورد ریالی خسارات وارد شده به بخش های درمان استان را 210 میلیارد تومان عنوان کرد و افزود: عمده این مبلغ مربوط به خسارت دو بیمارستان سرپل ذهاب و اسلام آبادغرب است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: