کد خبر: ۷۴۶۸۷۳
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۶
تعداد بازدید: ۲۵۲
علی‌اکبر طاهری هوز از سفر برنگشته و مشخص نیست تکلیف او در پرسپولیس چه می‌شود.
چرا وضع مدیرعامل استقلال از پرسپولیس بدتر است؟به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،علی‌اکبر طاهری هوز از سفر برنگشته و مشخص نیست تکلیف او در پرسپولیس چه می‌شود. طاهری قبل از مسافرت استعفا داده بود که وزارت ورزش با این استعفا مخالفت کرد.
 
چه او و چه رضا افتخاری به عنوان مدیرعامل استقلال با مشکل منع ادامه کار بازنشستگان دولتی مواجه هستند و این مساله سرنوشت آنها در جمع سرخابی‌ها را در ابهام فرو برده است.
 
این وسط به نظر می‌رسد وضع افتخاری بدتر از طاهری باشد؛ چرا که مدیرعامل پرسپولیس با همه مشکلاتی که دراین باشگاه دارد، حداقل از پایگاه خوبی بین هواداران برخوردار است و همین فشار افکار عمومی ممکن است باز هم او را سر جای خودش نگه دارد، اما افتخاری با وجود ستاره‌های زیادی که برای استقلال جذب کرده، هنوز بین بسیاری از هواداران این تیم محبوب نیست.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: