کد خبر: ۷۴۶۸۶۸
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۹
تعداد بازدید: ۵۷۳
علی اکبر طاهری مدیرعامل مستعفی پرسپولیس بلافاصله پس از بازگشت از کربلا سراغِ وزیر ورزش و جوانان می رود تا تکلیف ماندن یا رفتن خود را مشخص کند.
تعیین تکلیف وزیر در مورد ماندن یا رفتن طاهری!به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،علی اکبر طاهری مدیرعامل مستعفی پرسپولیس بلافاصله پس از بازگشت از کربلا سراغِ وزیر ورزش و جوانان می رود تا تکلیف ماندن یا رفتن خود را مشخص کند.
 
چرا که استعفایش را بصورت شفاهی داده است و باید درباره این موضوع تعیین تکلیف شود.
 
گفته می شود سطانی فر وزیر ورزش و جوانان تصمیم به ماندن طاهری گرفته است اما حاضر نیست بیش از این اجازه دوری مدیرعامل پرسپولیس از باشگاه را بدهد و به همین خاطر اگر طاهری بخواهد باز هم در این زمینه تعلل کند بلافاصله از گرشاسبی عضو دیگرهیئت مدیره پرسپولیس خواسته می شود تا به عنوان سرپرست موقت پرسپولیس به کارش ادامه دهد تا در نیم فصل لیگ برتر تکلیف مدیرعامل جدید مشخص شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: