کد خبر: ۷۴۶۶۹۴
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۹
تعداد بازدید: ۲۵۳
معاون رئیس‌جمهور تاکید کرد: شایسته است که در آستانه سوگواری رحلت پیامبر(ص) و کریم اهل بیت (ع) و امان مردم ایران (ع)، احسان دوستداران این خاندان کرامت، به سوی مناطق آسیب‌دیده گسیل شود و بازسازی خانه‌ها و مدارس با مشارکت ملت و دولت به سرعت آغاز شود.
احسان دوستداران اهل بیت در بیست و هشتم و سی ام صفر به مناطق زلزله‌زده اختصاص یابد

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، محمد نهاوندیان، معاون اقتصادی رئیس‌جمهور در کانال تلگرامی خود نوشت:

«از آن خدائیم و  به سوی او باز می گردیم»

حادثه اندوهبار زلزله که به جان باختن صدها نفر و مصدوم شدن هزاران نفر از هم میهنان عزیز در غرب کشور  انجامید، دل همه ایرانیان را به درد آورد. همراه با همه آنها که خود را در غم آسیب‌دیدگان شریک می‌‌دانند برای خانواده‌های مصیبت زده صبر و اجر می‌طلبیم و برای همه امدادگران و نیروهائی که از مرکز و شهرها و استان‌های هم جوار به یاری مردم غیور کرمانشاهان شتافتند نصرت و توفیق خدمت آرزو می‌کنیم.

شایسته است که در آستانه سوگواری رحلت پیامبر(ص) و کریم اهل بیت (ع) و امان مردم ایران (ع)، احسان دوستداران این خاندان کرامت، به سوی مناطق آسیب‌دیده گسیل شود و بازسازی خانه‌ها و مدارس با مشارکت ملت و دولت به سرعت آغاز شود. 

اینگونه حادثه‌ها همچنانکه جلوه‌گاه عواطف انسانی ماست، باید درس‌آموز تدبیر و چاره‌اندیشی ما برای پایدارسازی ساخت و سازها و پیشگیری از تلفات در اینگونه حوادث طبیعی نیز باشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: