کد خبر: ۷۴۶۶۵۵
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۷
تعداد بازدید: ۲۷۱
علی انصاریان گفت: من نمی‌دانم دلیل واقعی استعفای طاهری چیست اما بهتر است او استعفای خود را پس بگیرد و به کارش مشغول شود چون این باشگاه الان نباید دچار چنین حواشی‌ای می‌شد.
کاپیتان پیشین پرسپولیس : بهتر است طاهری استعفای خود را پس بگیردبه گزارش خبرداغ ؛ علی انصاریان ، کاپیتان پیشین تیم پرسپولیس در گفت‌وگویی، به مشکلات این تیم و باشگاه پرداخت و گفت:

 

«شخصاً فکر نمی‌کردم در این شرایط که باشگاه وضعیت خوبی به لحاظ مدیریت و نتیجه‌‌گیری پیدا کرده، بحث استعفا مطرح شود. من نمی‌دانم دلیل واقعی استعفای طاهری چیست اما بهتر است او استعفای خود را پس بگیرد و به کارش مشغول شود چون این باشگاه الان نباید دچار چنین حواشی‌ای می‌شد.»

 

علی انصاریان اضافه کرد:

 

«پرسپولیس در روزهای سختی قرار گرفته و باید دوران بدنسازی را به خوبی سپری کند. الان چند تیم در کنار پرسپولیس به دنبال قهرمانی هستند و می‌بینیم که چقدر هم قدرتمند ظاهر می‌شوند. آنها انگیزه دارند و اگر پای پرسپولیس به خاطر این مشکلات بلغزد، همه چیز، حتی شانس تکرار قهرمانی را از دست می‌دهد.»

 

علی انصاریان همچنین گفت:

 

«با این حال من معتقدم تمام موفقیت‌های پرسپولیس در کنار ثبات مدیریت و درخشش بازیکنان خوبی که جذب کرده، به خاطر حضور برانکو ایوانکوویچ است. برانکو حق بزرگی بر گردن پرسپولیس دارد و نمی‌توانیم به سادگی از کنار نقش او در موفقیت‌های این باشگاه و این تیم بگذریم. قبل از برانکو، چون تیم نتیجه نمی‌گرفت، تغییرات مدیریتی نیز زیاد بود اما حالا زمان بهتری برای پرسپولیس رقم خورده و این باشگاه نباید وارد بحران‌های مدیریتی شود. من فکر می‌کنم اول باید قرارداد برانکو را برای سال‌های آینده با باشگاه پرسپولیس تمدید کنند و سپس به دنبال حل مشکل مدیریت باشگاه بروند. به هر حال الان زمان مناسبی برای استعفای طاهری نبود.»

 

قطره

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: