کد خبر: ۷۴۶۶۰۵
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۷
تعداد بازدید: ۴۳۳
تیم ملی ایران در حالی به مصاف ونزوئلا می رود که به خاطر مسائل مالی قرار نیست تماشاگر به ورزشگاه برود.
ایران - ونزوئلا؛ بدون تماشاگر، بدون اهمیت/ بازی بعدی با کدام تیم است؟به گزارش خبرداغ ، تیم ملی ایران در حالی به مصاف ونزوئلا می رود که به خاطر مسائل مالی قرار نیست تماشاگر به ورزشگاه برود.

 
در شرایطی که تیم های راه یافته به جام جهانی دیدارهای تدارکاتی با رقبای مطرح و در حضور تماشاگران خودی برگزار می کنند، تیم ملی ایران باید در کشوری دیگر به مصاف تیم نه چندان مطرح ونزوئلا برود آن هم پشت درهای بسته در هلند!

 
  بعد از بازی با تیم نه چندان قدرتمند پاناما که نفرات اصلی اش را نیز در ترکیب اولیه قرار نداده بود، نوبت به ونزوئلا رسیده است؛ نماینده آمریکای جنوبی که در جام جهانی نیز حاضر نخواهد بود.

 

تا روز گذشته بحث بر سر این بود که آیا این بازی کم اهمیت از سیمای ملی پخش می شود یا خیر و حالا آخرین خبرها حکایت از آن دارد که به خاطر مسائل مالی و برای کاهش هزینه ها قرار است تماشاگران به ورزشگاه نروند تا نیاز به برقراری امنیت نباشد!

 

به تازگی عربستان با پرتغال دیدار کرد، کره جنوبی به مصاف کلمبیا رفت و ژاپن نیز با برزیل روبرو شد و ملی پوشان ما باید پشت درهای بسته با ونزوئلا دیدار کنند.

 

باید دید بازی بعدی ایران با چه تیمی خواهد بود. تاکنون غیر از دیدار با روسیه که به واسطه روابط کی روش برگزار شد سه بازی کم اهمیت با توگو، پاناما و ونزوئلا دردستور کار قرار گرفت و با این روند امید زیادی نمی رود که بازی های بعدی با رقبای سرشناس برگزار شود.

جام نیوز
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: