کد خبر: ۷۴۶۴۹۲
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۰
تعداد بازدید: ۲۳۷
مسئول کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال گفت: صحت و سقم این ادعا که آیا طلبکاری در دسترس بوده یا نه بر عهده خود باشگاه‌هایی است که سفته گذاشته‌اند.
مسئولیت ادعای باشگاه‌هایی که سفته گذاشته‌اند بر عهده خودشان است/ AFC با این موضوع مشکلی نداردبه گزارش خبرداغ ، روزبه وثوق احمدی درباره اینکه گفته شده باشگاه‌های حاضر در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا از جمله استقلال و پرسپولیس برای اخذ مجوز حرفه‌ای برای برخی بدهی‌های خود در کمیته انضباطی سفته گذاشته‌اند و آیا این موضوع مورد تایید AFC در ازای طلب بازیکنان و مربیان قرار می‌گیرد، اظهار داشت: بر اساس اعلام این دسته از باشگاه‌ها برخی از طلبکاران آنها در دسترس نبوده و امکان دسترسی به آنها وجود نداشته که بر همین اساس به ازای مطالبات آنها سفته گذاشته شده و مسئولیت صحت و سقم این ادعا که آیا طلبکاری در دسترس بوده یا نه بر عهده خود باشگاه‌ها است.

 

وی افزود: بر اساس این ادعا راهکار بهتری برای آنکه حق ظلبکاری که در دسترس نبوده وجود نداشته و AFC  هم با این موضوع مشکلی نخواهد داشت.

 

مسئول کمیته تعیین وضعیت بازیکنان و مربیان فدراسیون فوتبال همچنین تصریح کرد: برای آن دسته از بازیکنان و مربیانی که طلبکار هم بودند در کمیته تعیین وضعیت پرونده تشکیل شده و AFC هم در جریان آن قرار گرفته است. بازهم تاکید می کنم صحت و سقم ادعاها و اطلاعاتی که از سوی 4 باشگاه نماینده ایران در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا ارائه می‌شود بر عهده خود آنهاست.

 

میزان

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: