کد خبر: ۷۴۶۴۸۹
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۸
تعداد بازدید: ۲۰۸
از سوی رئیس‌جمهور صورت گرفت؛
روحانی لایحه الحاق دولت جمهوری اسلامی ایران به موافقتنامه حمل و نقل بین‌المللی مواد غذایی فسادپذیر و تجهیزات خاص کاربردی برای اینگونه جابجایی‌ها را برای طی تشریفات قانونی تقدیم مجلس شورای اسلامی کرد.
ارسال لایحه الحاق ایران به موافقتنامه حمل و نقل بین‌المللی مواد غذایی فسادپذیر

به گزارش  خبرداغ به نقل از ایلنا، لایحه "الحاق دولت جمهوری اسلامی ایران به موافقتنامه حمل و نقل بینالمللی مواد غذایی فسادپذیر و تجهیزات خاص کاربردی برای اینگونه جابجایی ها" (مورخ یکم سپتامبر ۱۹۷۰میلادی برابر با دهم شهریور ۱۳۴۹ هجری شمسی)که به پیشنهاد وزارت راه و شهرسازی در جلسه مورخ ۱۳۹۶/۰۶/۲۶هیأت وزیران به تصویب رسیده است، جهت طی تشریفات قانونی به مجلس شورای اسلامی ارسال شد.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
اعتراض
Iran, Islamic Republic of
۰۴:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۲
0
0
دیواری کوتاه‌تر از دیوار بازنشستگان نیست
دولت آقای احمدی‌نژاد در دوره ریاست جمهوری خود، بنیان گرانی و تورم را گذاشت و مردم را به خاک سیاه نشاند و در دوره ریاست جمهوری آقای روحانی هم مدت ۵ سال است که آقای نوبخت با وعده و وعیدهای خود، بازنشستگان را در نگرانی فرو برده است و در احقاق حق این قشر مظلوم کاری نمی‌کند. هیچ‌کس نیست بگوید که ۱۰ درصد افزایش حقوق برای بازنشستگانی که ماهانه کمتر از ۲ میلیون تومان حقوق دریافت می‌کنند، تأثیری در روند بهبود معیشت آنان ندارد.


برای بازنشستگان فکری کنند
مگر حقوق ما بازنشستگان را چقدر افزایش داده‌اند که قبض برق مصرفی ما از حدود ۱۲ هزار تومان در ماه به حدود ۸۰ هزار تومان و قبض آب مصرفی از ۲۴ هزار تومان به ۶۰ هزار تومان رسیده است؟ امثال من با ۴ سرعائله چگونه می‌توانیم از پس این هزینه‌های زندگی برآئیم؟ کی برای بازنشستگان فکری خواهند کرد؟

تاریخ : ۹۶/۰۸/۲۰ - ۰۶:۲۲
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس: دولت به جای حمایت زیر پای کارگران را خالی میکند/ هیچ کمکی به کارگران توسط دولت نمیشود عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت به جای حمایت از کارگران زیر پای آنان را خالی میکند، گفت: دولت هیچ نوع کمکی به کارگران نمیکند.
نادر قاضیپور در گفتوگو با خبرگزاری فارس استان تهران درباره وضع کارگران اظهار کرد: کارگران در شرایط معیشتی خوبی قرار ندارند و تأمین هزینههای زندگی برای آنها بسیار سخت شده است.
وی با اشاره به اینکه دولت بهجای حمایت زیر پای کارگران را خالی میکند، تصریح کرد: دولت هیچ نوع کمکی به کارگران نمیکند.
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه قشر خاصی زیر چتر حمایتهای دولت قرار دارند، اضافه کرد: دولت تنها به پولداران و سرمایهداران کمک میکند.
قاضیپور با اشاره به اینکه دولت با اعمال این نگاه اختلاف طبقاتی فاحشی در کشور به وجود آورده است، تصریح کرد: این موارد باعث میشود آسیبها به قشر ضعیف و آسیبپذیر جامعه بیشتر شود.
وی با بیان اینکه با خودروسازان داخلی درگیریم، اضافه کرد: خودروسازان داخلی باید خودروی ارزان برای کارگران تولید کنند، قیمتها مناسبتر عرضه شود و پیگیر این موضوع هستیم.
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: ساماندهی حقوق و مزایای کارگران را در دستور کار داریم تا از این طریق وضع مناسب معیشتی داشته باشند.



دولت روحانی درمدت 5 سال است نه تنها برای مشکلات اصلی مردم، مشکلات داخلی کشور و خارجی کاری انجام نداده است بلکه مشکلات بیشتر و زیادترین کرده است.

دولت روحانی درمدت 5 سال است نه تنها برای مشکلات اصلی مردم، مشکلات داخلی کشور و خارجی کاری انجام نداده است بلکه مشکلات بیشتر و زیادترین کرده است.
جمعی ازنگهبانان رسمی مراکزتلفن ثابت ونگهبانان رسمی بازنشستگان مخابرات استان تهران
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۲
0
0
بی توجهی، کوتاهی، ناتوانی و سکوت دولتمردان، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، مدیران، ومسئولان و مسئولین به مشکلات مردم و کارکنان و سراسرکشور
درمدت 8 درمجلس شورای اسلامی یک نماینده مرد واقعی پیدا نمی شود و نیست مشکلات نگهبانان رسمی شرکت مخابرات منطقه تهران بررسی وپیگیری کند.
چرا نمایند گان مجلس دراین زمینه اقدامی نمی کنند؟
کسی که درمدت 8 سال است نتوانسته مشکلات نگهبانان رسمی مراکز تلفن ثابت را حل چگونه می توان مشکلات خارجی وسیاسی حل کند.
جمعی ازنگهبانان رسمی مراکزتلفن ثابت ونگهبانان رسمی بازنشستگان مخابرات استان تهران

آخرین آمار کشته شدگان زلزله :
164 کشته و 1686 مجروح در زلزله دیشب
سخنگوی ستاد مدیریت بحران کشور: تا این لحظه 164 نفر در زلزله کشته شده اند.

تاریخ: ۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۴

آمار مجروحانی که از زیر آوار خارج می شوند در حال تغییر است، اما هزار و 686 نفر آخرین آمار مجروحان زلزله شب گذشته است.

آمار فوتی 150 نفر است
رئیس سازمان مدیریت بحران گفت: طبق آخرین آماری که به دست آمده است 150 نفر در این حادثه جان خود را از دست دادند.
اسماعیل نجار در ارتباط زنده با اخبار شبکه خبر به آخرین اقدامات صورت گرفته در بحث زلزله غرب کشور اشاره کرد و افزود: بعد از وقوع حادثه تمامی دستگاه های اجرایی استان بسیج شدند؛همچنین شورای مدیریت بحران استان و شورای هماهنگی مدیریت بحران کشور به ریاست وزیر کشور تشکیل شد که وزیر دستور داد از نزدیک شاهد امداد رسانی در محل حادثه باشیم.
وی گفت: همه نیروهای مسلح سپاه و بسیج نیروی انتظامی از نخستین دقایق این حادثه و همچنین همه دستگاه های اجرایی در محل حضور داشتند­ و با تمام قدرت در مرحله اول به امداد و نجات پرداختند؛ طبق آخرین اطلاعات بدست آمده آمار مجروحان هزار و 600 نفر گزارش شده است که بسیاری از مجروحان به بیمارستان کرمانشاه انتقال یافتند.­
نجار افزود: از دقایق اولیه صبح امروز بالگردهای بسیاری از دستگاه های اجرایی، امدادی و انتظامی در محل حضور پیدا کردند و به کار امداد رسانی مشغولند.
وی گفت: این اتفاق بی سابقه بوده است و با صبر و حوصله مردم وتلاش دستگاه های اجرایی امدادرسانی ها ادامه دارد.
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: