کد خبر: ۷۴۶۴۶۶
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۸
تعداد بازدید: ۳۳۷
هنوز ۴۸ ساعت از ادعاهای انجام شده مبنی بر این که باشگاه پرسپولیس در دو سال اخیر ۲۰ میلیارد تومان از بدهی‌هایش را پرداخت کرده نگذشته که حالا خبر رسید باشگاه لس‌آنجلس بلوز از پرسپولیس شکایت کرده است.
شاکی تازه پرسپولیس از آمریکا است!به گزارش خبرداغ ، شکایت ها یکی پس از دیگری از راه می رسند.هنوز ۴۸ ساعت از آخرین ادعای باشگاه پرسپولیس که مدعی شد در دو سال اخیر ۲۰ میلیارد تومان از بدهی هایش را پرداخت کرده نگذشته بود که خبر جالب دیگری به رسانه ها درز پیدا کرد.جالب است نه؟ همین که باشگاه پرسپولیس پرداختی هایش به برخی از طلبکاران را در یک اطلاعیه فریاد کرد و امیدوارانه از دریافت پروانه حرفه ای گفت، خبر رسید که باشگاه لس آنجلس بلوز از پرسپولیس شکایت کرده است.

 

هواداران پرسپولیس به یاد دارند که تابستان سال ۱۳۹۱ باشگاه لس آنجلس بلوز ساکر کلاب آمریکا توافقنامه ای را با باشگاه پرسپولیس امضا کرد.این توافقنامه در مورد انتقال امیر عابدزاده به جمع قرمزپوشان تهرانی بود که بر اساس آن پرسپولیسی ها پذیرفتند در قبال صادر شدن رضایتنامه بین المللی این دروازه بان، غرامت فسخ قرارداد او را به باشگاه لس آنجلس بلوز بپردازند. عابدزاده در حالی به پرسپولیس بازگشت که تا پایان فصل ۲۰۱۳ لیگ آمریکا با باشگاه آمریکایی لس آنجلس بلوز قرارداد داشت. بر اساس یک توافق دوجانبه اما باشگاه پرسپولیس باید در سه قسط رقم این انتقال را که ۱۵۰ هزار دلار بود، به باشگاه لس آنجلس بلوز پرداخت می کرد. قسط اول را که ۲۵ هزار دلار بود، در تاریخ ۲۶ شهریور ماه همان سال (۱۶ سپتامبر ۲۰۱۳) مدیرعامل وقت پرسپولیس (محمد رویانیان) به صورت نقدی به علی منصوری مالک ایرانی باشگاه لس آنجلس بلوز پرداخت کرد.

 

قسط دوم ۵۰ هزار دلار بوده که باشگاه پرسپولیس ۱۵ هزار دلار آن را به صورت نقدی و ۳۵ هزار دلار باقیمانده را در قالب یک چک به تاریخ یک هفته بعد از توافق با باشگاه آمریکایی در اختیار نماینده لس آنجلس بلوز قرار می دهد. قسط سوم هم ۷۵ هزار دلار بوده که باشگاه پرسپولیس باید به هنگام امضای قرارداد با امیر عابدزاده در نیم فصل دوم لیگ برتر ایران در تاریخ ۳۰ بهمن سال ۱۳۹۰ (۱۸ فوریه ۲۰۱۳) پرداخت می کرده اما پرسپولیسی ها به جای پول نقد، چکی برای چهار ماه بعد به نماینده این باشگاه آمریکایی می دهند. مشکلی هم که امروز یقه باشگاه را گرفته، همان چک است که بعد از ۵ سال هنوز پاس نشده و شکایتی تازه را گذاشته پیش روی پرسپولیسی های همیشه بدهکار چرا که باشگاه لس آنجلس بلوز در نامه ای به باشگاه پرسپولیس اعلام کرده که برای رسیدن به پولش از فیفا کمک می گیرد.جالب است نه؟

 

هوادار

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: