کد خبر: ۷۴۶۴۳۵
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۵
تعداد بازدید: ۲۴۵
در حالی که مدیران وزارت ورزش از حل قطعی مشکلات سه تیم پرطرفدار لیگ برتر برای آسیایی شدن خبر می دهند اما همچنان اخبار مربوط به عدم توافق با طلبکاران سرشناس منتشر می شود.
دردسر چهره‌های مطرح برای استقلال، پرسپولیس و تراکتورسازی؛ حل مشکل آسیایی شدن بدون توافق؟به گزارش خبرداغ ، پرسپولیس، استقلال و تراکتورسازی تبریز بدهی زیادی به افراد مختلف دارند و به همین دلیل برای حضور در لیگ قهرمانان با دردسر مواجه شده اند.

 
مدیران این باشگاه و به تازگی مدیران وزارت ورزش تاکید کرده اند که مشکلات حل و مطالبات پرداخت شده است.

 

با این حال چهره های مطرحی همچنان جزو طلبکاران سه باشگاه هستند و مدعی شده اند که نه پولی گرفته اند و نه توافقی با آنها صورت گرفته است و برخی قصد شکایت به ای اف سی را دارند که می تواند موجب دردسر جدی برای این تیم ها شود.

 

سرشناس ترین طلبکار پرسپولیس علی دایی است که توانسته قرمزها را محکوم کند و از انتشار خبر توافق با طلبکاران این تیم بسیار عصبانی است.

 

استقلال به نفراتی مثل نکونام، مرفاوی، قلعه نویی و ... بدهکار است و هیچکدام نه پولی گرفته اند و نه توافقی کرده اند. مرفاوی تهدید کرده که به ای اف سی شکایت خواهد کرد و بعید نیست نکونام نیز همین راه را برود.

 

تراکتورسازی نیز هنوز با نفراتی مثل علی کریمی، قلعه نویی و امیرحسین صادقی به توافق و تعامل نرسیده و گفته می شود کریمی و صادقی به طور جدی خواستار گرفتن تمام پول شان هستند.

جام نیوز
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: