کد خبر: ۷۴۶۲۵۱
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۶
تعداد بازدید: ۲۶۹
جانشین فرمانده کل ارتش:
جانشین فرمانده کل ارتش گفت: سربازان ولایت در ارتش مقتدر جمهوری اسلامی ایران تمام تهدیدات جدید را شناسایی و برای دفع آن اقدام می‌کنند.
تمام تهدیدهای منطقه‌ای توسط ارتش رصد می‌شود

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، امیر سرتیپ محمدحسین دادرس در حاشیه آیین تکریم و معارفه جانشین و معاون هماهنگ‌کننده ارتش در جمع خبرنگاران با تاکید بر این موضوع که ارتش تمامی تهدیدات در سطح منطقه را رصد می‌کند، اظهار داشت: سربازان ولایت در ارتش مقتدر جمهوری اسلامی ایران تمام تهدیدات جدید را شناسایی و برای دفع آن اقدام می‌کنند.

امیر سرتیپ دادرس تصریح کرد: خدا را شاکرم که توفیق خدمتگزاری در سمت جانشینی فرمانده کل ارتش نصیب بنده شده است و امیدوارم با رهنمودهای و تدابیر فرماندهی معظم کل قوا و همچنین فرماندهی مدبرانه امیر سرلشکر موسوی و با حضوری که با حضوری که برادر عزیزم امیر دریادار سیاری در ستاد ارتش به عنوان معاون هماهنگ کننده خواهند داشت با سرعت بیشتری اهداف ارتش دنبال شود و نتیجه‌اش ناامیدی دشمنانی باشد که تمام تلاش خود را مصروف مقابله با نظام کرده‌اند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: