کد خبر: ۷۴۶۱۹۹
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۹
تعداد بازدید: ۲۲۶
عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران از بررسی افتتاح خطوط مترو به صورت ضربتی و نمایشی در مدیریت گذشته خبر داد و گفت: امنیت شهروندان در مترو باید تضمین شود.
امنیت خطوط مترو در ذره‌بین مدیریت شهری/ شهربانو امانی: به جز خط 7، خط 3 هم با مشکلات تجهیزات و زیرساخت مواجه استبه گزارش خبرداغ،عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران از بررسی افتتاح خطوط مترو به صورت ضربتی و نمایشی در مدیریت گذشته خبر داد و گفت: امنیت شهروندان در مترو باید تضمین شود.

شهربانو امانی در گفت و گو با  «انتخاب»، با بیان اینکه با ورود به موقع خط 7 متروی تهران به منظور رفع نقایص و تجهیزات به مدت 6 ماه تعطیل شد, افزود: خط 7 ایمنی لازم را نداشت به همین منظور علاوه بر تعطیلی متوقت آن 300 میلیارد تومان بودجه برای خرید تجهیرات و ایمنی آن اختصاص یافت.

وی با انتقاد از افتتاح نمایشی و ضربتی خطوط مترو در مدیریت گذشته, تاکید کرد: علاوه بر خط 7 سایر خطوط نیز از نظر ایمنی تجهیزات بررسی خواهد شد تا امنیت شهروندان در استفاده از مترو تضمین شود.

این عضو شورای شهر تهران همچنین اعلام کرد: خط 3 متروی تهران نیز با مشکلات تجهیزات و زیرساخت ها مواجه است که شهرداری قول داده تا نسبت به رفع آن اقدام کند.

امانی در پاسخ به اینکه با توجه به اینکه هواکش های خط 3 نیز با مشکل مواجه است, چه بودجه ای برای این منظور اختصاص یافته است؟ گفت: رقم دقیق آن مشخص نیست اما نسبت رفع این مساله هرچه سریعتر اقدام خواهد شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: