کد خبر: ۷۴۶۰۶۴
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۶
تعداد بازدید: ۲۹۶
تیم ملی جوانان ایران که عنوان سومی جام ملت های آسیا در بحرین را یدک می کشد و یکی از تیم های حاضر در جام جهانی کره جنوبی بود در جام ملت های 2018 اندونزی غایب است! بدین ترتیب این تیم شانس صعود به جام جهانی 2019 را هم از دست داد!
تیم ملی هم جام ملت ها را از دست داد و هم جام جهانی رابه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،تیم ملی جوانان ایران که عنوان سومی جام ملت های آسیا در بحرین را یدک می کشد و یکی از تیم های حاضر در جام جهانی کره جنوبی بود در جام ملت های 2018 اندونزی غایب است! بدین ترتیب این تیم شانس صعود به جام جهانی 2019 را هم از دست داد!

 
 امارات – تاجیکستان – قطر – عربستان – اردن – کره جنوبی – چین – ویتنام – ژاپن و استرالیا به عنوان تیم های اول راهی جام ملت های 2018 اندونزی شدند و تیم های عراق – تایلند – کره شمالی – مالزی و چین تایپه هم به عنوان تیم های دوم در جام ملت های جوانان آسیا حاضر خواهند بود.

 
ایران این بار در دور مقدماتی جام ملت های آسیا مقابل سوریه یک – یک کرد. در برابر اردن با نتیجه مساوی بدون گل به کارش پایان داد و 4 گل هم به تیم فلسطین زد. با این حساب و چون برخی از گروه ها سه تیمی بود تیم آخر گروه e که فلسطین بود از جدول کنار گذاشته شد و در جدول ده تیم دوم ایران دو امتیازی محسوب شد و شانس صعود را از دست داد!

 

ایران در دوره پیشین بازی ها در مرحله مقدماتی که در مشهد برگزار شد 10 گل به تیم نپال، 3 گل به تیم اردن و 2 گل به تیم کویت زد و با 15 گل زده و بدون گل خورده راهی جام ملت ها شد و در جام ملت ها هم سوم شد و بعد از 16 سال به جام جهانی صعود کرد.

 

با حذف تیم جوانان اولین ستاره فوتبال ایران پرید.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: