کد خبر: ۷۴۶۰۴۴
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۶
تعداد بازدید: ۵۷۶
آریا عظیمی‌نژاد، آهنگساز و خالق اثر حرم با صدای کریم‌ خانی، این بار قطعه‌ای با عنوان «هروله» را به سفارش دفتر موسیقی و سرود سازمان صدا و سیما ساخته است.
همکاری آریا عظیمی نژاد با صدا و سیمابه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا: آریا عظیمی‌نژاد، آهنگساز و خالق اثر حرم با صدای کریم‌ خانی، این بار قطعه‌ای با عنوان «هروله» را به سفارش دفتر موسیقی و سرود سازمان صدا و سیما ساخته است.

بنا بر اعلام روابط عمومی دفتر موسیقی و سرود، «هروله» با صدای حمیدرضا ترکاشوند و امیرحسین مدرس و با شعری از محمد سادات اخوی، چهارشنبه (هفدهم آبان) پیش از اربعین حسینی برای پخش از رسانه ملی در اختیار شبکه‌ها قرار گرفته است.

نماهنگ هروله علاوه بر شبکه‌های سیما، از طریق سایت دفتر موسیقی و سرود (music.irib.ir) و صفحه تلگرامی آن مجموعه (@iribmusic) در دسترس مخاطبان قرار گرفته است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: