کد خبر: ۷۴۶۰۰۷
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۳
تعداد بازدید: ۳۱۷
سرپرست اداره کل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی گفت: عصر امروز نامه توقیف کیهان به مدیرمسئول روزنامه ابلاغ شد و کیهان شنبه و یکشنبه هفته آینده نباید منتشر شود.
حکم توقیف روزنامه کیهان به شریعتمداری ابلاغ شد
به گزارش خبرداغ،زهیر مطهری سرپرست اداره کل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی وزارت ارشاد در گفتگو با مهر در پاسخ به صحت توقیف روزنامه کیهان گفت: طبق حکم شعبه دوم بازپرسی دادسرای فرهنگ و رسانه، روزنامه کیهان به مدت 2 روز توقیف شده است.

وی افزود: عصر امروز نامه توقیف این روزنامه از سوی اداره کل مطبوعات داخلی به مدیرمسئول کیهان ابلاغ شده است و براین اساس روزنامه کیهان شنبه و یکشنبه هفته آینده نباید منتشر شود.

گفتنی است روزنامه کیهان در شماره روز دوشنبه خود به دلیل انتخاب تیتر «شلیک موشک انصارالله به ریاض هدف بعدی دوبی» از هیئت نظارت بر مطبوعات تذکر دریافت کرده بود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: