کد خبر: ۷۴۵۹۲۰
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۱
تعداد بازدید: ۲۸۶
بلافاصله بعد از انتشار خبر استعفای طاهری از مدیرعاملی پرسپولیس که البته مطابق انتظار منتفی هم شد، اسم گزینه‌های احتمالی برای جانشینی او در رسانه‌ها مطرح شد.
عجیب‌ترین نکته در مورد گزینه جانشینی طاهریبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، بلافاصله بعد از انتشار خبر استعفای طاهری از مدیرعاملی پرسپولیس که البته مطابق انتظار منتفی هم شد، اسم گزینه‌های احتمالی برای جانشینی او در رسانه‌ها مطرح شد.

 
بعضی جاها اسم گرشاسبی را به شکل عجیبی پررنگ می‌کردند و بعضی جاها به شکلی عجیب‌تر حرف از بازگشت منتقمی می‌زدند.

 
با این وجود فصل مشترک بیشتر گمانه‌زنی‌ها اسم محمد دادکان بود؛ رییس پیشین فدراسیون فوتبال که سال‌هاست در این حوزه کار اجرایی نمی‌کند.

 

البته در اینکه دادکان آدم خوشنامی است تردیدی وجود ندارد، اما ظاهرا مطرح‌کنندگان نام او فراموش کرده‌اند که طاهری اگر هم روزی رفتنی شود، این اتفاق به بهانه بازنشستگی وی رخ خواهد داد، حال آنکه او دو سال از دادکان جوان‌تر است! طاهری سال35 به دنیا آمده، اما محمد دادکان متولد33 است و از قضا دیروز هم سالروز تولدشان بود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: