کد خبر: ۷۴۵۶۹۵
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۸
تعداد بازدید: ۲۵۲
المپیاکوس در آخرین دیدار خود در لیگ یونان در حضور ثابت کریم انصاری فرد 5 گل زد و به روند خوب خود بعد از تغییر کادر فنی ادامه داد.
بازتاب شادی گل خاص مهاجم ایرانی المپیاکوس در رسانه‌های یونان؛ از فرش تا عرش + عکسبه گزارش خبرداغ ، مهاجم ایرانی که بار دیگر به گزینه اصلی در خط حمله المپیاکوس تبدیل شده در این بازی نیز گلزنی کرد تا با 4 گل زده یکی از مدعیان کسب آقای گلی باشد.

 

این در حالی است که وی در برخی مسابقات این فصل فرصت بازی پیدا نکرد و چه بسا اگر سرمربی این تیم از ابتدا لیمونس بود مهاجم ایرانی اکنون در صدر جدول گلزنان قرار داشت.

 

انصاری فرد شب گذشته بعد از به ثمر رساندن گل چهارم تیمش سجده شکر به جا آورد که عکس شادی گل خاص او بازتاب گسترده ای در رسانه های یونان داشت.

 

یونانی ها با انتشار این عکس اشاره کردند که انصاری فرد نماد صبر و سختکوشی برای رسیدن به هدف است چرا که اگر هر بازیکنی جای وی بود بعد از سکونشینی های متمادی ترجیح می داد تیم را ترک کند ولی کریم با وجود اینکه از تیم سابقش پیشنهاد خوبی داشت تصمیم گرفت بماند و منتظر فرصت بماند و حالا او دوباره مهاجم اول المپیاکوس و یکی از مدعیان آقای گلی لیگ یونان است.

 

 

نامه

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: