کد خبر: ۷۴۵۵۱۶
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۹
تعداد بازدید: ۲۴۶
با هدف بررسی دقيق‌تر امور انجام شد
رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری با هدف بررسی روند اجرای امور، سرزده از شرکت مادرتخصصی توسعه ایرانگردی و جهانگردی بازدید کرد.
بازديد سرزده مونسان از شرکت مادرتخصصی توسعه ایرانگردی و جهانگردی

به‌گزارش خبرداغ به نقل از  میراث‌آریا، علی‌اصغر مونسان معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری كه با هدف بررسی دقيق‌تر  امور بازديدهای سرزده را در برنامه‌های خود قرار داده، امروز يكشنبه ١٤ آبان از بخش‌های مختلف و معاونت‌های شرکت مادرتخصصی توسعه ایرانگردی و جهانگردی بازدید کرد.

او در این بازدید در مورد پروژه‌های در دست اقدام شرکت مادرتخصصی توسعه ایرانگردی و جهانگردی با معاونان این شرکت گفت‌وگو کرد.

در جریان این بازدید همچنین مهدی دیانی مدیرعامل شرکت مادرتخصصی توسعه ایرانگردی و جهانگردی توضیحاتی را در مورد تاریخچه تشکیل و روند فعالیت این شرکت به معاون رئیس‌جمهوری ارائه کرد.

رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری در پایان بازدید از این شرکت، از تشکیل جلسه‌ای برای بررسی مشکلات و ارائه راهکارهایی برای احیای شرکت مادرتخصصی توسعه ایرانگردی و جهانگردی در هفته‌های آتی خبر داد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: