کد خبر: ۷۴۵۳۹۱
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۷
تعداد بازدید: ۲۹۶
بر اساس‌ اطلاعات دوربین‌های نظارت تصویری و سامانه‌ هوشمند تردد شمار برخط‌، ‌در حال حاضر غیر از محورهای مسدود و ممنوع ذکر شده در این گزارش، بقیه محورهای مواصلاتی کشور باز است و تردد در آنها به‌ روال عادی ‌جریان دارد.
آخرین وضعیت ترافیکی راه‌ها کشوردر حال حاضر در مسیر رفت و برگشت محور صالح‌آباد-مهران، ترافیک سنگین گزارش شده است.

به گزارش خبرداغ به نقل از  فارس، بر اساس‌ اطلاعات دوربین‌های نظارت تصویری و سامانه‌ هوشمند تردد شمار برخط‌، ‌در حال حاضر غیر از محورهای مسدود و ممنوع ذکر شده در این گزارش، بقیه محورهای مواصلاتی کشور باز است و تردد در آنها به‌ روال عادی ‌جریان دارد.

در حال حاضر ترافیک در آزادراه تهران-کرج-قزوین، حدفاصل گرمدره تا پل فردیس سنگین و در ادامه محدوده شهر کرج نیمه سنگین است.

در محور صالح‌آباد-مهران (مسیر رفت و برگشت) ترافیک سنگین گزارش شده و در سایر محورهای اصلی کشور تردد به صورت روان در جریان است.

در حال حاضر در برخی از محورهای استان‌های آذربایجان شرقی، اردبیل، ایلام، کردستان، همدان، زنجان، قزوین و لرستان بارش باران را شاهد هستیم.

محور هراز تا روز 13 آذرماه، شنبه‌ها از ساعت 12 تا 18 و روزهای یکشنبه تا سه‌شنبه از ساعت 7 تا 18 و روزهای چهارشنبه‌ از ساعت 7 تا 12 هر هفته به‌غیر از ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه‌ مسدود است.

محور کندوان‌ از مورخ 23 مهر لغایت 23 آذر 96، روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه‌ و سه‌شنبه هر هفته به غیر از ایام تعطیل و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، در حوزه استان البرز از ساعت 23 الی 5 بامداد و در حوزه استان مازندران از ساعت 21:30 الی 5 بامداد روز بعد به دلیل اجرای عملیات ایمن‌سازی تونل امیرکبیر(شماره 5) و بهسازی سیستم روشنایی تونل کندوان، مسدود است و تردد از محورهای فیروزکوه و هراز انجام می‌شود، در زمان اجرای عملیات، محور کرج-چالوس از ساعت 21:30 در حوزه استان مازندران (در مقطع مرزن‌آباد) و از ساعت 23 در حوزه استان البرز (در مقطع میدان امیرکبیر کرج) تا ساعت 5 بامداد روز بعد مسدود ‌است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: