کد خبر: ۷۴۵۳۳۵
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۸
تعداد بازدید: ۲۱۰
معاون دادستان قزوین:
معاون دادستان عمومی و انقلاب قزوین افزایش آگاهی درخصوص فضای مجازی و اینترنت و چگونگی مدیریت مناسب آن را از طریق آموزش و پرورش خواستار شد.
می‌توان مدیریت صحیح فضای مجازی را از طریق آموزش و پرورش آموزش داد

به گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، ابراهیم احمدی گودینی گفت: می‌توان آگاهی لازم را از طریق آموزش و پرورش و مفاد درسی به دانش آموزان داد تا بدانند در قبال فضای مجازی چگونه رفتار مناسبی داشته باشند.

وی با تاکید بر عدم بازدارندگی مجازات‌ها در قبال جرایم فضای مجازی افزود: گاها جرایم در فضای مجازی دارای اثر زیاد است، اما مجازات‌ها متناسب با آن نیست.

احمدی نشر اکاذیب، کلاهبرداری های اینترنتی و انتشار تصاویر منافی عفت را از جمله جرایم تکرار شونده و مهم فضای مجازی و اینترنتی اعلام کرد و خواستار دقت و توجه مردم در مواجهه با فضای مجازی و افتادن به دام اینگونه جرایم شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: