کد خبر: ۷۴۵۳۰۶
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۳
تعداد بازدید: ۲۳۷
پیروزی استقلال خوزستان مقابل سیاه‌جامگان ویسی را از اولتیماتوم باشگاه نجات داد.

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، استقلال خوزستان در هفته یازدهم لیگ برتر در شرایطی که حال و روز خوبی در جدول نداشت، موفق شد با نتیجه 2 بر یک مقابل سیاه‌جامگان به پیروزی برسد و تا حدودی خودش را از بحران خارج کند.

در حالیکه شنیده‌ها حاکی از این بود که عبدالله ویسی، سرمربی استقلال خوزستان به دلیل نتایج ضعیف تیم تحت فشار قرار داشته و در صورت نتیجه نگرفتن در این دیدار با اولتیماتوم از سوی باشگاه روبرو می‌شد ولی پیروزی در این دیدار او را موقتاً از این ماجرا خلاص کرد.

ستاره استقلال خوزستان در این دیدار، یونس دلفی، مهاجم جوان این تیم بود که چندی پیش با تیم نوجوانان در جام جهانی خوش درخشیده بود و موفق شد برابر سیاه‌جامگان با به ثمر رساندن دو گل، پیروزی تیمش را رقم بزند.

دلفی علاوه بر 2 گلی که زد در سایر دقایق بازی هم عملکرد خوبی از خودش به نمایش گذاشت تا نوید روزهای خوشی در آینده فوتبالی‌اش بدهد و شاید به زودی به یکی از ارکان ثابت تیم ملی هم تبدیل شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: