کد خبر: ۷۴۵۰۲۰
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۹
تعداد بازدید: ۳۰۵
به گزارش پایگاه خبری نیروی دریایی آمریکا بیش از ۹۰ نفر از متخصصان برجسته و دانشمندان اتمی آمریکایی از کنگره درخواست کرده‌اند که توافق با ایران را در برابر تخریب‌های رییس‌جمهور ترامپ حفظ کند.
درخواست ۹۰ دانشمند هسته‌ای از مجلس سنا و نمایندگان آمریکا برای حفظ برجام

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا،  بیش از ۹۰ نفر از متخصصان برجسته و دانشمندان اتمی آمریکایی از جمله طراح بمب هیدروژنی به طور علنی پشت توافق هسته‌ای ایستاده و از کنگره درخواست کرده‌اند که توافق با ایران را در برابر تخریب‌های رییس‌جمهور ترامپ حفظ کند. 

به گزارش پایگاه خبری نیروی دریایی آمریکا، دانشمندان هسته‌ای آمریکا در نامه‌ای به نمایندگان و روسای هر دو حزب در مجلس نمایندگان و مجلس سنا بر مسئولیت‌های مهم کنگره در قبال توافق هسته‌ای تاکید کرده و گفته‌اند که در نتیجه ارزیابی‌های آنها توافق هسته‌ای موثر بوده و ایران را از دستیابی به سلاح هسته‌ای بازداشته است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: