کد خبر: ۷۴۴۸۸۶
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۱
تعداد بازدید: ۲۴۰
باشگاه تراکتورسازی برای پیشگیری از اتفاقات خاص در دیدار امروز اقداماتی انجام داده است.
شعار علیه امیر قلعه‌نویی ممنوع!به گزارش خبرداغ،امیر قلعه‌نویی با ذوب‌آهن به تبریز سفر کرده است تا عصر امروز در ورزشگاه یادگار امام (ره) در هفته یازدهم لیگ برتر به مصاف تراکتورسازی برود.

 

سرمربی ذوبی‌ها که فصل گذشته در تراکتورسازی حضور داشته است، در پایان فصل از این تیم جدا شد و هدایت سبزهای اصفهانی را بر عهده گرفت و این اتفاق در حالی رخ داد که عده‌ای از هواداران تراکتورسازی بابت جدایی قلعه‌نویی از او دلخور شدند.

 

در همین راستا خبر می‌رسد باشگاه تراکتورسازی تمهیدات ویژه‌ای برای دیدار امروز در نظر گرفته است و در تلاش است تا مانع از هرگونه شعار علیه سرمربی سابق این تیم از جانب سکوها شود.

 

قلعه‌نویی با کادرمدیریتی حال حاضر تراکتورسازی ارتباط خوبی دارد و حتی از شکایت از این تیم بابت مطالباتش هم صرف‌نظر کرده است تا مشکلی برای حضور سرخپوشان تبریزی در آسیا پیش نیاید.

 

ایلنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: