کد خبر: ۷۴۴۸۷۴
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۳
تعداد بازدید: ۳۱۱
سرپرست تیم نفت تهران گفت: مطمئن باشید تا زمانی که نفت خودش نخواهد از آسیا کنار بکشد، کسی نمی تواند ما را کنار بگذارد.
برخی برای حضور نفت در آسیا سنگ اندازی می کنند/چرا ما را به جلسه با وزیر دعوت نکردند؟به گزارش خبرداغ،حمید منوچهری در خصوص تشکیل نشدن اردوی نفت پیش از دیدار با استقلال اظهار داشت: ما امروز تمرین خاصی نداشتیم و بازیکنان فقط عرق گیری کردند تا برای بازی فردا آماده شوند. قرار است ظهر فردا بازیکنان در ورزشگاه تهرانسر جمع شوند تا برای بازی با استقلال راهی ورزشگاه آزادی شویم. مطمئنا مشکلی به وجود نمی آید و ما با تمام قوا مقابل استقلال حاضر می شویم. 

 

وی افزود: تیم ما در وضعیت خوبی قرار دارد و  مالک باشگاه تمام تلاش خود را برای پرداخت مطالبات بازیکنان انجام می دهند. متاسفانه برخی مسائل را بزرگ می کنند که درست نیست و می خواهند نفت را به حاشیه ببرند. ما برای یک بازی خوب مقابل استقلال آماده می شویم تا دست پر از زمین بیرون بیاییم.

 

سرپرست تیم نفت تهران در واکنش به شایعه حذف این تیم از آسیا تصریح کرد: برخی برای حضور نفت تهران در آسیا سنگ اندازی می کنند. جهانیان امروز جلسات خوبی را با نمایندگان سازمان لیگ داشته است و برخی مدارک را هم ارائه دادیم. مشکلی نیست و با اعلام وزیر ورزش ۸ روز دیگر مهلت ارائه مدارک تمدید شده است. اگر بخواهند نفت را حذف کنند، قطعا برای فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ هم خوب نیست. 

 

منوچهری در خصوص غیبت مدیرعامل نفت در جلسه ای که مدیران عامل تیم های آسیایی با وزیر ورزش داشتند، گفت: برای من هم سوال بود که چرا مدیرعامل باشگاه نفت به این جلسه دعوت نشده است. نباید تبعیض بین باشگاهها قائل شوند. البته جهانیان صحبت هایی کرده که خودش شخصا نزد وزیر برود  ومشکلات را بگوید. اگر واقعا بحث بدهی باشگاهها باشد که استقلال و پرسپولیس ۴ برابر نفت بدهی دارند. 

 

وی در پایان در واکنش به اعلام آمادگی باشگاه ذوب آهن برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا به جای نفت بیان داشت: بگذارید آنها آماده باشند. مطمئن باشید تا زمانی که نفت خودش نخواهد از آسیا کنار بکشد، کسی نمی تواند ما را کنار بگذارد. 

 

هوادار

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: