کد خبر: ۷۴۴۸۰۵
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۲
تعداد بازدید: ۲۳۲
کاپیتان سابق تیم فوتبال منچستریونایتد گفت: مارسیال باید روی توانایی‌های خود کار کند و جایگاهش در تیم ملی فرانسه را به دست آورد.
نویل: مارسیال در منچستریونایتد نمایش خوبی داشته است/ «آنتونی» باید جایگاهش را در تیم ملی به دست آوردبه گزارش خبرداغ به نقل از میزان، با اینکه آنتونی مارسیال زیاد در ترکیب اصلی تیم فوتبال منچستریونایتد قرار نمی‌گیرد ولی در بازی آخر این تیم مقابل تاتنهام در دقایق آخر بازی به زمین آمد و توانست تک گل پیروزی تیمش را به ثمر برساند.

گری نویل در خصوص وضعیت آنتونی مارسیال اظهار داشت: دوران بازی در منچستریونایتد برای مارسیال توأم با سکون بوده است. او در این تیم نمایش خوبی داشته ولی تیم ملی فرانسه را از دست داده است. مارسیال باید روی توانایی‌های خود کار کند و جایگاهش در تیم ملی فرانسه را به دست آورد.

انتهای پیام/
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: