کد خبر: ۷۴۴۷۰۵
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۵
تعداد بازدید: ۳۵۰
سرمربی تیم ذوب‌آهن اصفهان گفت: سخت است راجع‌به تراکتورسازی و بازی برابر این تیم صحبت کنم، چون من از مردم تبریز و دوستانم در این شهر خاطرات خوبی دارم.
سخت است راجع به تراکتورسازی صحبت کنم / به عشق مردم تبریز از تراکتور شکایت نکردمبه گزارش خبرداغ ، امیر قلعه نویی در نشست خبری پیش از بازی با تیم سابقش تراکتورسازی گفت: صحبت کردن در مورد اینم بازی برایم سخت است.چرا که خاطرات خوبی از مردم تبریز و دوستانم در این شهر دارم. هیچ وقت بازی با النصر را فرامش نمی کنم. یک بازی تاریخی رقم خورد. از اینکه به تبریز بازگشته ام و مردم ذهنیت سابق را نسبت به من ندارند و خیلی از حقایق را می دانند، خوشحالم.

 

وی افزود: امیدوارم فردا یک بار دیگر پرشورها را ببینم. در دیدار مقابل النصر درست است که نبردیم، اما یک روز تاریخی رقم خورد. در این مدتی که در تبریز کار کردم، روزهای خوبی داشتم. همچنین امیدوارم فردا هوا و شرایط جوی اجازه بدهد بازی خوبی انجام شود. بازی های دو تیم همیشه بازی های خوبی بوده است و امیدواریم فردا هم شاهد بازی خوبی باشیم.

 

سرمربی ذوب آهن اصفهان در خصوص این دیدار ادامه داد: هر دو تیم هم به دنبال کسب سه امتیاز بازی هستند. از زحمات آقای گل محمدی هم در تراکتورسازی تشکر کنیم، چراکه او تلاش می کند در این شرایط سخت به تراکتورسازی کمک کند.

 

وی در خصوص نتایج ذوب آهن گفت: شما اصحاب رسانه تا حدودی من را شناخته اید. من همیشه تلاش کردم تیم هجومی درست کنم و امسال هم با اینکه به نظر برخی ها نتایج خوبی نگرفتیم، اما با این حال ۱۷ گل زده ایم. این نشان می دهد که افراد و تیم ها برای قلعه نویی فرق نمی کنند و او هر جا می رود به دنبال بازی زیبا و ارائه بازی هجومی است.

 

قلعه نویی در پاسخ به این سوال که او همیشه یکی از معترضین وقفه های ایجاد شده در بین مسابقات بوده است و آیا هنوز هم نیسب به تعطیلی ها اعتراض دارد افزود: تعطیلات لیگ باعث می شود تیم ها و همچنین سطح مسابقات پایین بیاید و از کیفیت بیفتد. در حال حاضر در ذوب آهن شرایط مطلوبی داریم و اگر در بازی های قبل چندان خوب نبودیم، مسئولیت آن با من است. همیشه مسائلی درون خانوادگی در تیم ها پیش می آید که لزومی به صحبت کردن در مورد آنها نیست، اما برای تغییر نگرش بازیکنان به زمان نیاز داریم. اینکه بازیکنان ما یاد بگیرند به ارائه فوتبال هجومی بپردازند، زمان بر خواهد بود. خدا را شکر مشکل خاصی در حال حاضر نداریم و امیدواریم در هفته های پیش رو به شرایط بهتری نیز دست پیدا کنیم.

 

قلعه نویی در خصوص جدایی بازیکنان سرباز ذوب آهن در نیم فصل از این تیم عنوان کرد: این گونه سوالات مربوط به مسائل مدیریتی است، اما هر بازیکنی مشمول شود باید به خدمت سربازی برود و ما نیز نمی توانیم به زور بازیکنی را نگه داریم. در صورت جدایی این بازیکنان نیز قطعاً بازیکنان جدیدی به جای آنها جذب می کنیم.

 

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن در پاسخ به سؤال خبرنگاری که پرسید کارشناسان اعتقاد دارند شما تراکتورسازی را سال گذشته با هزینه زیادی بستید، گفت: این نظر کارشناس است، اگر هزینه باشگاه زیاد بوده به مردم بگویند. 

 

وی در ادامه صحبت هایش در پاسخ به این سؤال که در حال حاضر تراکتورسازی از بازیکنان بومی و جوان استفاده می کند، آیا این تیم همان تیمی است که شما سال قبل داشتید، خاطرنشان کرد: سؤال خوبی است، خوشحالم هر جا می روم یک تیم سایه درست می کنم، در سپاهان و استقلال هم این کار را انجام داده ام. جوانان پشتیبان خوبی بوده اند و این استراتژی را یحیی گل محمدی هم استفاده می کند. این تیم سایه کنار تیم بزرگسالان این قابلیت را دارد که سال های آینده به بزرگسالان کمک کند. این سیاست من است، تیم سایه می آورم که انگیزه تیم فیکس بیشتر شود. 

 

قلعه نویی همچنین درباره مشکلات مالی سرخابی ها و تراکتورسازی و احتمال حذف از لیگ قهرمانان اذعان داشت: دعای ما این است مشکل تیم های آسیایی رفع شود، قبلاً شایعاتی مطرح بود مبنی بر اینکه من از تراکتورسازی شکایت کرده ام، اما شکایت نکرده ام، حق و حقوقی دارم، دو سال و نیم در این تیم کار کردم و عین همان را طلب دارم، چون آذری ها را دوست دارم، به مردم احترام گذاشتم و شکایت نکردم، اما نادیده گرفتن حق و حقوق کم لطفی است، من خاطرات خوبی از آذربایجان دارم اما رقم قابل توجهی طلب دارم. 

 

سرمربی ذوب آهن در پاسخ به این سؤال که شما در تراکتورسازی و سپاهان بودید که طرفداران زیادی داشتند، اما حالا که در ذوب آهن هستید که تماشاگران زیادی ندارد، اضاقه کرد: ذوب آهن یک تیم ریشه دار است و طرفداران خوبی در اصفهان دارد، این نیست که طرفدار نداشته باشد، ما باید حالا خوب بازی کنیم که تماشاگران مجاب شوند به ورزشگاه بیایند. نیم فصل با تغییراتی که داریم آنها را مجاب می کنیم. هر وقت شما جایی می روید اگر عاشق کارتان باشید، بقیه مسائل در سایه قرار می گیرد. ذوب آهن را با مطالعه انتخاب کردم، این تیم از لحاظ بازیگری و مدیریتی خوب است و آرامش در تیم وجود دارد. 

 

قلعه نویی در پایان درباره غیبت مهدی کیانی و محرومیت او از سوی کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال به خاطر حواشی شکل گرفته در رختکن این تیم، گفت: اعتقاد دارم کیانی بازیکن بامعرفتی است، زحمات زیادی برای تراکتور کشیده و من از این اتفاق ناراحتم، او بازیکن خوبی است. دوست دارم هر چه زودتر به میادین برگردد. جای کیانی در وسط خالی است و معتقدم او نمادی از تراکتورسازی است. 

 

هوادار

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: