کد خبر: ۷۴۴۶۴۷
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۰
تعداد بازدید: ۲۴۴
سخنگوی وزارت امور خارجه ادعای وزیر خارجه عربستان سعودی مبنی بر مانع تراشی ایران برای صلح در یمن را مضحک و بی اساس دانست و گفت: حل مشکلات این کشور در گرو توقف جنگ و ارسال کمک های انسان دوستانه و گفت وگوی فراگیر بین همه گروه های یمنی است.
واکنش ایران به ادعاهای تازه عربستان
به گزارش خبرداغ،بهرام قاسمی به نشست مقام های سیاسی و نظامی ائتلاف متجاوزین به کشور یمن در ریاض اشاره و تاکید کرد: ادعای وزیر خارجه عربستان سعودی مبنی مانع تراشی ایران برای صلح در یمن مضحک و بی اساس است.

به گزارش آفتاب‌نیوز از مرکز دیپلماسی رسانه ای وزارت امور خارجه، وی افزود: جمهوری اسلامی ایران از اولین ساعات این تجاوز آن را محکوم کرده و خواستار توقف جنگ شده بود و همچنان راه حل نظامی در یمن را مردود می داند و در این راستا از هیچ کوششی برای پایان این جنگ خونبار و نفرت انگیز دریغ نخواهد کرد.



سخنگوی وزارت امور خارجه تصریح کرد: تکرار ادعاهای کذب در اجلاس ریاض از بار مسئولیت انسانی و بین المللی کسانی که جنایات شنیعی از قتل و تخریب مدارس و بیمارستان ها گرفته تا محاصره و گرسنگی دادن مردم بی گناه و مسلمان مرتکب شده اند، نخواهد کاست.

قاسمی به شرکت کنندگان در این نشست توصیه کرد: به اشتباهات خود ادامه ندهند و با عذرخواهی از مردم یمن زمینه را برای توقف جنگ و شروع گفت وگوهای فراگیر فراهم سازند.

به گزارش ایرنا، عادل الجبیر وزیر خارجه عربستان سعودی روز گذشته – یکشنبه - در سخنانی در نشست وزرای خارجه و روسای ستاد کل ارتش ائتلاف ضد یمنی مدعی شد که ایران به دنبال تغییر چهره یمن از طریق قاچاق سلاح برای حوثی‎ها است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
رزمنده
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۸
0
0
سازمان ملل درجنگ افغانستان با حامیان تروریسم، طالبان وداعش همکاری می کند.
سازمان ملل درجنگ سوریه با حامیان تروریست ها همکاری می کند.
سازمان ملل درجنگ عراق با حامیان تروریست های داعش همکاری می کند.
سازمان ملل درجنگ یمن با جنایتکاران جنگی همکاری می کند.
سازمان ملل درجنگ نوارغزه با جنایتکاران جنگی همکاری می کند.
آمریکا رئیس اصلی جنایتکاران درمنطقه است.
آمریکا درمنطقه با تمام تروریست ها همکاری می کند.
رزمنده
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۸
0
0
ورود ۱۸ فروند جنگنده اسرائیلی به عربستان؟
ساعاتی پیش ۱۸ فروند جنگنده رژیم صهیونیستی به همراه دو فروند هواپیمای گلف وارد این کشور شدند تا از وقوع اقدامات احتمالی محمد بن نایف جلوگیری کنند.
تاریخ: ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۰
تسنیم نوشت: ساعاتی پیش 18 فروند جنگنده رژیم صهیونیستی شامل اس 15 سی دی ، اف 16 ای، اف 16 سی دی به همراه دو فروند هواپیمای گلف، 2 فروند هواپیمای سوخت‌رسان و 2 فروند هواپیمای 330 ویژه جنگ الکترونیک با دعوت محمد سلمان ولی عهد جدید عربستان وارد عربستان سعودی شدند تا از وقوع اقدامات احتمالی محمد بن نایف جلوگیری کنند.

پادشاه سعودی در حکمی امروز محمد بن سلمان را به عنوان ولی‌عهد انتخاب کرد. وی محمد بن‌نایف ولی‌عهد سابق خود را از تمامی مسئولیت‌هایش از جمله ریاست شورای وزیران و وزارت کشور برکنار و «عبدالعزیز بن‌سعود» را به‌عنوان وزیر کشور جدید معرفی کرد.

طبق حکم ملک سلمان، محمد بن‌سلمان علاوه بر ولیعهدی و معاون نخست‌وزیر، همچنان تصدی وزارت دفاع را به‌عهده خواهد گرفت.



اگر سازمان های بین المللی قدرت و توانایی جلوگیری از جنایت آفرینی های آمریکایی ها، صهیونیست ها، سعودی ها ومزدورانشان و به ویژه دونالد ترامپ حیوان وحشی به اصطلاح رئیس جمهورآمریکا را ندارند بهتر است برای همیشه تعطیل بشوند.
کاری می کنیم آمریکایی ها پشیمان شوند.
کاری می کنیم اسرائیلی ها پشیمان شوند.
کاری می کنیم عربستانی ها پشیمان شوند.


جنایت های عربستان سعودی دریمن و منطقه با حمایت آمریکا وغرب درسایه سکوت سازمان های بین المللی بی نظم و خیانتکارانجام می شود.
حمایت آمریکا وغرب ازحکومت دیکتاتور رژیم جنایتکارآل سعود.
قطرحمایت تروریسم نیست/ باید با آمریکا، عربستان سعودی و رژیم صهیونیستی مقابله می کنیم.
آمریکا بزرگترین حامی تروریسم درجهان است.
عربستان سعودی بزرگترین حامی تروریسم درجهان است.
رژیم صهیونیستی بزرگترین حامی تروریسم درجهان است.
1396/03/30 ورود 18 فروند جنگنده رژیم صهیونیستی به عربستان و این درحالی است که مدعیان حقوق بشر تاکنون اعتراضی به این جنایات عربستان و اسرائیل نمی کنند.
داعش پروژه آمریکا است، دبیرکل سازمان ملل با حامیان داعش همکاری می کند.
رزمنده
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۸
0
0
تحریم های ناقض حقوق بشراست ولی آمریکایی ها، غربی ها و مدعیان حقوق بشرتاکنون نمی فهمند.
تحریم های آمریکا علیه سایر کشورها برخلاف قوانین بین المللی است.
تحریم های آمریکا علیه دیگرکشورها برخلاف حقوقی بین المللی است.
آمریکا حق صلاحیت ندارد دیگر تحریم کند.
هیچ کشوری حق ندارد کشور دیگر را ازحقوق خود محروم کند.
تحریم های آمریکا علیه دیگر کشورها نقض حقوق بشراست و نظرقوانین بین المللی و حقوقی بین المللی مجرم شناخته می شود.
تحریم های آمریکا علیه دیگرکشورها به خاطر ناتوانی، سکوت، کوتاهی، بی نظمی، بی عدالتی، بی قانونی و خیانت های دبیرکل سازمان ملل، رئیس شورای امنیت سازمان ملل، رئیس شورای حقوق بشرسازمان ملل و دیگرسازمان های بین المللی است.
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: