کد خبر: ۷۴۴۴۹۲
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۱
تعداد بازدید: ۸۷۸
علي ربيعی وزير تعاون، كار و رفاه اجتماعی در حكمی روزبه كردونی مديركل سابق دفتر آسيب های اجتماعی را به سمت مدير مركز روابط عمومی و اطلاع رسانی اين وزارتخانه منصوب نمود.
کردونی مدير مركز روابط عمومي و اطلاع رساني وزارت تعاون شددكتر روزبه كردوني، مشاور وزير و مدير مركز روابط عمومي و اطلاع رساني وزارت تعاون،كار و رفاه اجتماعي شد. 

به گزارش سرویس اجتماعی خبرداغ؛ علي ربيعي وزير تعاون،كار و رفاه اجتماعي در حكمي روزبه كردوني مديركل  سابق دفتر آسيب هاي اجتماعي  را به سمت مدير مركز روابط عمومي و اطلاع رساني اين وزارتخانه منصوب نمود. 
كردوني داراي دكتراي سياست گذاري عمومي و از پژوهشگران حوزه رفاه و سياست گذاري است و ارتباطي سازنده با مديران رسانه و شبكه هاي اجتماعي دارد.
علي ربيعي در بخشي از وظايف محوله به كردوني، تدوين و اجراي سياست ،ايجاد انسجام و نظارت به منظور هماهنگي و وحدت رويه بين روابط عمومي سازمانها و واحد تابعه اين وزارتخانه در حوزه هاي ارتباطي،تبليغاتي و رسانه اي  اشاره كرده است كه  فصل نويني در هم افزايي هر چه بيشتر اين وزارت خانه در حوزه روابط عمومي  و همسو باسياست گذاري هاي نوين جهاني در حوزه اطلاع رساني است. 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: