کد خبر: ۷۴۴۴۴۰
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۵
تعداد بازدید: ۲۰۷
عضو تیم ملی روئینگ گفت: نمی‌دانم دلیل حواشی اخیری که برای جیوگانیک ایجاد شده چیست و از کجا سرچشمه می‌گیرد.
نمی‌دانم حواشی که برای جیوگا ایجاد شده از کجا سرچشمه می‌گیرد/ هیچ کدام از مربیان قبلی، قابل قیاس با مربی رومانیایی نیستندبه گزارش خبرداغ،حمیرا برزگر در گفت‌وگو بامیزان، در مورد رفتن سرمربی رومانیایی تیم ملی روئینگ ایران گفت: این اتفاق قطعا به ضرر تیم ملی روئینگ است و با این اتفاقات نمی‌توان نتایج خوبی را برای روئینگ ایران در بازی‌های آسیایی جاکارتا تصور کرد.

وی افزود: نمی‌دانم دلیل حواشی اخیری که برای این سرمربی ایجاد شده چیست و از کجا سرچشمه می‌گیرد ولی، اصلی‌ترین مقصر، فدراسیون قایقرانی است. فدراسیون این مربی را به ایران آورد و باید بتواند چنین مربی سطح بالایی را حفظ کند.

بانوی قایقران ایران در رابطه با سطح فنی جیوگانیک گفت: بدون شک هیچ یک از مربیان داخلی و خارجی که تاکنون هدایت تیم ملی روئینگ را داشتند قابل قیاس با جیوگانیک نیستند. او سطح فنی بالایی دارد و شاهد بودیم که بعد از سال‌ها حرکت خطی روئینگ با کسب مدال‌های نقره و برنز، در زمان کمی پس از آمدن جیوگا، توانستیم مدال طلای آسیایی کسب کنیم.

وی در این باره افزود: من بعد از یک سال‌ به تیم ملی برگشتم و با این مربی به مدال نقره رسیدم، به هیچ عنوان رفتن جیوگا درست نیست و حتی فکر می‌کنم ملی‌پوشان با رفتن جیوگا به تمرینات برنگردند. تا بازی‌های آسیایی زمانی نمانده است و نمی‌توان مربی دیگری را جایگزین جیوگا کرد چون ملی‌پوشان با تمرینات او آشنا شده‌اند. سطح بازی‌های آسیایی بالا است و مربی چون جیوگانیک را می‌طلبد.

حمیرا برزگر همچنین درباره‌ی شرایط و برنامه‌های فعلی خود گفت: در حال حاضر نمی‌توانم تمریناتم را ادامه دهم. جیوگا رفته است و اردوها تعطیل شده و به دلیل شرایط نامناسب جوی نمی‌توانم در انزلی تمریناتم را ادامه دهم.

او در پایان تاکید کرد: حواشی که برای جیوگانیک ساخته شده خوب نیست و تنها ورزشکاران آسیب می‌بینند. تنها چیزی که می‌دانم این است که سرمربی رومانیایی می‌تواند تیم روئینگ را رو به پیشرفت حرکت دهد و فدراسیون وظیفه دارد از او حمایت کند.

انتهای پیام
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: