کد خبر: ۷۴۴۳۳۹
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۵
تعداد بازدید: ۱۷۵
استقلال در دربی ششمین پنالتی فصل را تقدیم به حریفان کرد و پرسپولیس هم ششمین پنالتی را از حریفانش گرفت.
تفاوت بزرگ سرخابی ها در محوطه جریمه/ پنالتی هایی که کار دست استقلال دادبه گزارش خبرداغ ، یکی از نکات تاثیرگذار در نتیجه گرفتن پرسپولیس در این فصل و نتایج بد استقلال در لیگ هفدهم به خطاهایی برمی گردد که در محوطه جریمه رخ داده است.

 

آبی ها برای ششمین بار در این فصل مرتکب خطای پنالتی شدند. از این تعداد فقط در بازی پارس جنوبی سیدحسین حسینی موفق به دریافت ضربه پنالتی شد که آن هم در برگشت به گل نشست. این نشان می دهد که دروازه بان های این فصل استقلال شدیدا اسیر اشتباهات خط دفاعی خود شده اند.

 

از سوی دیگر سرخپوشان در جام های مختلف برای ششمین بار صاحب پنالتی شدند. این مساله هم نشان می دهد که مهاجمان پرسپولیس در گرفتن پنالتی از حریفان تخصص دارند. طارمی، علیپور و منشا موفق به گرفتن پنالتی از حریفان شده اند. 

 

هوادار

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: