کد خبر: ۷۴۴۲۸۶
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۵
تعداد بازدید: ۲۵۷
آیت الله ایمانی اظهار کرد: هفتم آبان که چند سالی است استان فارس به آن گرفتار شده منشأ توراتی و اسرائیلی دارد و جز این چیز دیگری نمی توان برای آن متصور بود
امام جمعه شیراز: هفتم آبان منشأ توراتی و اسرائیلی دارد

به گزارش خبرداغ،نماینده ولی فقیه در استان فارس گفت: آیا تاریخ به جز آنچه که در تورات آمده از سرنوشت کوروش در جنگ ها چیزی به ما می گوید؟

وی ادامه داد: اگر افرادی نظری جز این دارند از تاریخ پیدا کنند و بیاورند، باید با مطالعه و حساب شده حرف زد، اینکه شبکه های ماهواره ای، خبرگزاری ها و گروه های مختلف فعال می شوند و حرکت خود را آغاز می کنند و از حس ملی گرایی افراد سوء استفاده می کنند و آنها را به صحنه می آورند و بعد هم شعارهای ناهنجار به آنها یاد می دهند، این جز به معنای ریشه داشتن هفت آبان در تورات چیز دیگری نیست

امام جمعه شهر شیراز بیان کرد: آنچه در تاریخ قدیم است این است که کوروش جنگ های متعددی داشته که در یکی از جنگ ها در خارج از کشور کشته شده و سر از تنش جدا کرده اند و اینکه در کجا دفن شده معلوم نیست.

آیت الله ایمانی در خاتمه تصریح کرد: در اینگونه مسائل باید تدبیر و درایت داشت نه اینکه هرکس هرچه گفت ما هم راه بیفتیم و آن را بپذیریم.ماجرای هفتم آبان مانند این است که اسرائیل برنامه ریزی می کند و ما هم داریم آن برنامه را اجرا می کنیم.

منبع: ایرنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
پیمان
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۶
0
0
تو خوبی، اصن شما خوبین
همه بد
پیمان
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۶
0
0
تو خوبی، اصن شما خوبین
همه بد
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: