کد خبر: ۷۴۴۱۲۵
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۱
تعداد بازدید: ۲۸۰
عدد 4 محبوب استقلالی‌ها دو خالق اصلی دارد.
به گزارش خبرداغ ، استقلالی‌ها پس از سال‌ها موفق شدند مقابل عدد 6 پرسپولیسی‌ها یک عدد برای خودشان خلق کنند که در مورد فلسفه آن چون و چراهای زیادی وجود دارد. اولین کسی که نشان دادن عدد با انگشتان دست را در ایران باب کرد، فرهاد مجیدی بود که در دیدار پرسپولیس - الغرافه و هنگام اخراج از زمین در ورزشگاه آزادی آن را به هواداران پرسپولیس نشان داد. منظور مجیدی البته 4 گلی بود که در دربی‌ها به پرسپولیس زده است ولی از طرفی پرویز مظلومی هم به دلیل 4 برد پیاپی مقابل پرسپولیس در این زمینه مدعی است.

 

البته در هر دو مورد شبهه‌هایی وجود دارد که از سوی هواداران رقیب این عدد را زیر سوال می‌برد. یکی مربوط به گل سوم منتسب به مجیدی است که می‌گویند توسط حسین کاظمی به ثمر رسیده و خود این بازیکن هم چنین ادعایی دارد.

 

بحث دیگر در مورد پیاپی بودن 4 پیروزی مظلومی است که به عقیده عده‌ای، شکست در جام ولایت مقابل پرسپولیس در دربی این تداوم را از بین برده است. هرچه هست استقلالی‌ها در حال حاضر یک عدد به عنوان نماد خود دارند که حاصل همکاری مظلومی - مجیدی بوده است.

 

 

جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: