کد خبر: ۷۴۴۱۱۹
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۷
تعداد بازدید: ۲۶۰
جدا از نتیجه‌گیری در شهرآورد، این حاشیه‌ها هستند که بازی بین دو تیم استقلال و پرسپولیس را جذاب می‌کنند.
محرمی: با استقلالی‌ها بیشتر رفیق بودم تا رقیببه گزارش خبرداغ ،  هر وقت به سراغ حاشیه‌های شهرآورد تهران می‌رویم یک نام بزرگ به ذهن پرسپولیسی‌ها می‌آید، آن هم کسی نیست جز مجتبی محرمی، مدافع چپ اسبق سرخپوشان. گفت‌وگوی جالب خبرورزشی را با محرمی می‌خوانید.
 
* اولین شهرآوردی که برای پرسپولیس بازی کردید کدام بازی بود؟
اسفند 67 بود که برای اولین بار در شهرآورد بازی کردم. مقابل رفیق و همبازی‌ام در شاهین، امیر قلعه‌نویی که 4 بر 2 در ضربات پنالتی بازی را بردیم. خاطره خوبی بود.

 

* بهترین شهرآوردی که بازی کردید؟

سال بعدش پاییز 68 با تک‌گل رضا عابدیان استقلال را بردیم. فکر کنم بهترین شهرآوردی بود که بازی کردم.

 

* و بدترین بازی؟

فکر کنم همه می‌دانند شهرآورد معروف 73 که با رفیق قدیمی‌ام امیر قلعه‌نویی دعوا کردم؛ با هم در شاهین همبازی بودیم و دعوا بین ما دو نفر خاطره بدی بود.

 

* مهم‌ترین رقیب شما در شهرآوردها؟

ما بیشتر رفیق بودیم تا رقیب، رفت ‌و آمد خانوادگی داشتیم با هم ولی اگر بخواهم یک نفر را انتخاب کنم شاهرخ بیانی رقیب سرسختی بود.

 

* یک خاطره از اتفاقات شهرآورد برای ما تعریف می‌کنید؟

زمان ما اردوی قبل از بازی نبود. با علی‌آقا و بچه‌ها می‌رفتیم رستوران ناهار می‌خوردیم و از آنجا راهی ورزشگاه می‌شدیم. قبل از یکی از بازی‌ها شب زود خوابم نبرد یک دفعه دیدم یکی دارد با لگد بیدارم می‌کند. دیدم پدرم است! (خدا بیامرز هوشنگ محرمی) گفت: پاشو! مگه امروز بازی ندارید؟ دیدم ساعت یازده و نیم، دوازده ظهر شده، سریع دویدم و خودم را به تیم رساندم.

جام نیوز
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: