کد خبر: ۷۴۴۱۰۴
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۷
تعداد بازدید: ۳۲۲
رئیس سازمان میراث‌فرهنگی از مجمتع ققنوس سمنان بازدید کرد.
بازدید رئیس سازمان میراث‌فرهنگی از مجتمع ققنوس سمنانبه گزارش خبرداغ به نقل از سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری،علی‌اصغر مونسان معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری  در دومین روز سفرش به استان سمنان از این مجتمع که در زمینی به مساحت ۷۲۰۰ متر و با زیربنای فعلی ۴۵هزار مترمربع در ۱۸ طبقه، به‌ارتفاع ۱۱۰ متر درحال ساخت است و طرح توسعه آن تا مساحت ۶۵هزار مترمربع در حال بررسی ست.

هم‌اکنون بهره‌برداری از بخش‌های مختلف برج ققنوس آغاز شده که شامل مجتمع تجاری بالغ بر ۱۳۰ باب واحد تجاری، فروشگاه، رستوران و... است. در طبقات بالای این مجتمع نیز هتل، شهر بازی و تالار در حال تکمیل است.

محمدرضا خباز استاندار سمنان، احمد همتی نماینده سمنان، مهدیشهر و سرخه، محمدحسن طالبیان معاون میراث‌فرهنگی، میرهادی قره‌سید رومیانی معاون حقوقی، مجلس و امور استان‌های سازمان میراث‌فرهنگی، حسین خواجه‌بیدختی مدیرکل میراث‌فرهنگی استان و جمعی از مسئولان استانی در این بازدید معاون رئیس‌جمهوری را همراهی کردند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: