کد خبر: ۷۴۴۰۹۴
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۲
تعداد بازدید: ۲۳۵
‌دختربچه‌ای 5 ساله که توسط آدم‌ربایان گروگان گرفته‌شده بود با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان میناب در کمتر از 5 ساعت آزاد و در کمال سلامت به آغوش خانواده‌اش بازگشت.
جزییات رهایی گروگان در کمتر از ۵ ساعت در میناب
به گزارش خبرداغ ،سرهنگ محمد رستمی در تشریح این خبر گفت: در پی مراجعه و اعلام شکایت ‌‌یکی از شهروندان مبنی بر اینکه دختربچه  5 ساله‌اش برای بازی به همراه خانواده‌اش به پارک رفته و توسط آدم‌ربایان ربوده‌شده،پیگیری موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران قرار گرفت.

‌وی افزود: مأموران با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی، در کوتاه‌ترین زمان ممکن دو نفر از گروگان گیران را شناسایی و دریک عملیات ضربتی و غافلگیرانه موفق شدند آنان را دستگیر و گروگان 5 ساله را صحیح و سالم آزاد و به آغوش گرم خانواده‌اش بازگردانند.

‌به گزارش ایسنا، ‌‌سرهنگ رستمی اظهار کرد: آدم‌ربایان درخواست مبلغی وجه نقد از خانواده این دختربچه داشتند که پلیس پیش از هر اقدامی و در قالب یک عملیات ضربتی آنان را دستگیر کرد.

‌این مسئول انتظامی باهدف پیشگیری از وقوع حوادث مشابه از عموم مردم شهرستان خواست:از فرستادن کودکان خود به پارک و محل‌های شلوغ به‌تنهایی و بدون حضور والدین خودداری کرده و مراقب آنان باشند و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک بلافاصله موضوع را از طریق شماره تلفن 110 پلیس اطلاع دهند تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی جرم و دستگیری مجرمان اقدام شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: