کد خبر: ۷۴۴۰۸۰
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۵
تعداد بازدید: ۲۶۴
آرش برهانی این اواخر به شدت پیگیر مطالبات چند صد میلیونی‌اش از استقلال بوده و در این مورد بارها با با مدیران باشگاه جلسه گذاشته است.
برای آرش برهانی که روغن ریخته را نذر می‌کند!به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،آرش برهانی این اواخر به شدت پیگیر مطالبات چند صد میلیونی‌اش از استقلال بوده و در این مورد بارها با با مدیران باشگاه جلسه گذاشته است.

 
  حتی ظاهرا به او گفته‌اند سالی یک بار بیاید و 100میلیون تومان از طلبش را بگیرد که آرش قبول نکرده! حالا وسط این کشمکش‌ها، برهانی مصاحبه کرده و گفته اگر استقلال با نتیجه سه بر صفر داربی را ببرد، او 300میلیون تومان از طلبش را خواهد بخشید.

 

اولا که اینجور مواقع باید به بازیکنان روحیه داد، نه مدیران باشگاه؛ مگر افتخاری قرار است در داربی گل بزند که برهانی با وعده بخشش طلبش به او روحیه می‌دهد؟ بعدش هم با شرایطی که استقلال برای پرداخت این پول در نظر گرفته، قول آرش آدم را بدجوری یاد ضرب‌المثل «روغن ریخته» می‌اندازد!


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: