کد خبر: ۷۴۴۰۷۰
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۴
تعداد بازدید: ۲۷۲
پرسپولیس این بار برای پیروزی در داربی انگیزه‌های موجه زیادی دارد.
پرسپولیس باید استقلال را ببرد اما چرا؟!به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،پرسپولیس این بار برای پیروزی در داربی انگیزه‌های موجه زیادی دارد.

 
آنها همین اواخر از لیگ قهرمانان آسیا حذف شدند و مشکلات مربوط به محرومیت طارمی و باشگاه هم همه چیز را پیچیده کرده.

 

در این شرایط قطعا هیچ چیز مثل کسب یک پیروزی شیرین در شهرآورد نمی‌تواند به اصطلاح «همه چیز را بشورد و پایین ببرد!» تنها فرمول کوتاهی که به طور همزمان می‌تواند همه کاراکترهای منفی ذهن سرخپوشان مثل الهلال، عمر خربین، ریزه‌اسپور و قلیان را بی‌اثر کند، پیروزی در بازی امروز است. به علاوه برانکو که پیش از این در داربی‌ها بی‌شکست باقی مانده بود، آخرین شهرآورد را باخته و این بازی برای او جنبه حیثیتی دارد.

 

البته که ایوانکوویچ هنوز در بالاترین سطح از محبوبیت و مقبولیت قرار دارد، اما تکرار ناکامی احتمالی در داربی و افزوده شدن آن به حذف از آسیا باعث می‌شود وضعیت برانکو اندکی به خطر بیفتد. پس پرسپولیس و مربی‌اش امروز برد می‌خواهند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: