کد خبر: ۷۴۴۰۶۵
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۳
تعداد بازدید: ۲۰۷
وینفرد شفر، سرمربی استقلال تهران می‌خواهد به بازیکنان خود القا کند که هیچ ترسی از دیدار فردا ندارد و آنها باید جنگجویانه به میدان بروند.
دوپینگ آبی‌ها با خاطره‌بازی به سبک شفربه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، وینفرد شفر، سرمربی استقلال تهران می‌خواهد به بازیکنان خود القا کند که هیچ ترسی از دیدار فردا ندارد و آنها باید جنگجویانه به میدان بروند.

 
از اردوی استقلال خبر می‌رسد سرمربی آلمانی این تیم برای بالابردن روحیه آنها از خاطرات خود در بازی‌های بزرگی که انجام داده است می‌گوید.

 

از تجربیاتی که در آلمان و امارات داشته است و بازی‌های جنجالی در آنجا را توصیف می‌کند. شفر می‌خواهد به بازیکنانش نشان دهد که آمادگی هرگونه اتفاقی در دربی ۸۵ را دارد و آنها باید کار خودشان را به بهترین شکل ممکن انجام دهند و از هیچ چیز نترسند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۴
0
0
شفر مربی خوبیه از پس دربی برمیاد
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: